شماره‌ی خبر : ‌63709 | تعداد بازدید : 518
دوشنبه 29 بهمن ماه 1397 ساعت 09:17

مس در فکر تکرار خاطره خوب برابر قشقایی/کوچ به روزهای خوب با عبور از قشقایی

تیم فوتبال مس کرمان در حالی روز سه شنبه برابر مس در کرمان به میدان می رود که هواداران تیم مس با توجه به پیروزی شیرین دور رفت برابر این تیم، خاطرات بسیار خوبی از دیدار با این تیم دارند.

مس در فکر تکرار خاطره خوب برابر قشقایی/کوچ به روزهای خوب با عبور از قشقایی

تیم فوتبال مس کرمان در حالی روز سه شنبه برابر مس در کرمان به میدان می رود که هواداران تیم مس با توجه به پیروزی شیرین دور رفت برابر این تیم، خاطرات بسیار خوبی از دیدار با این تیم دارند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم قشقایی همینک از 20 بازی قبلی خود هشت پیروزی، 4تساوی . هشت شکست کسب کرده است و با 20 گل زده و 22 گل خورده و کسب 28 امتیاز در رده‌ی هفتم جدول به نوعی همسایه دیوار به دیوار تیم مس در رده ششم جدول محسوب می‌شود.

قشقایی که در ابتدای این فصل سروصدای زیادی با تیم خود به راه انداخته بود و در هفته‌های ابتدایی با ابراهیم طالبی تا بالاهای جدول سرکی هم کشید، در ادامه مسابقات نتایجی به شدت پرنوسان گرفت تا تبدیل به تیمی میانه نشین در جدول شود.

این تیم که از تیم های بخش خصوصی فوتبال ایران نیز محسوب می‌شود در حال حاضر باهدایت مهدی فروردین کار خود را دنبال می‌کند و در ده بازی اخیر خود 6 شکست در مقابل 4 پیروزی و بدون تساوی ثبت کرده است که نشان از حرکت سینوسی این تیم در جریان بازی‌های خود دارد.

قشقایی در حالی یازدهمین بازی خارج از خانه این فصل خود را روز سه‌شنبه در کرمان برگزار می‌کند که در بازی های بیرون از خانه آمار خوب وقابل قبولی دارد و در ده بازی خارج از خانه قبل  خود 4 پیروزی، دو تساوی و 4 شکست را ثبت کرده کرده است.

این تیم که هفته‌ی قبل در خانه با دو گل مغلوب سپاسی شده بود، دو بازی پیاپی خارج از خانه خود در دور برگشت، برابر سرخپوشان و شهرداری ماهشهر را با پیروزی به پایان رسانده بود تا نشان دهد نحوه گرفتن امتیاز در بیرون از خانه را با زیرکی بلد است.

دو بازیکن خطرناک این تیم یعنی محمد مهری و جواد عباسی در خط حمله این تیم هستند که عمده گل ها و پاس گل‌های تیم خود را ثبت کرده‌اند. این دو بازیکن با 6 گل بهترین گلزنان تیم خود هستند که مدافعان مس باید توجه ویژه‌ای به ان‌ها داشته باشند.

از دیگر بازیکنان شاخص قشقایی می‌توان به بازیکنانی مثل علی حسامی، مرتضی سنجابکی، مسلم حق‌شناس، سروش سعیدی و مسعود اسدی نام برد. ضمن اینکه نفراتی مثل علی مصلی نژاد، سهیل نیکنام،  مهرداد جماعتی و پوریا زارع نیز در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شدند.

با همه این وجود تیم فوتبال مس درصدد است در کرمان با عبور از قشقایی، به روزهای خوب خود کوچ کند و با تکرار خاطره خوب بازی رفت برابر این تیم، خیلی به موقع خود را در بالای جدول احیا نماید.


دوشنبه 29 بهمن ماه 1397 ساعت 11:10
قشقایی تیمی هست که وضعیت مناسبی نداره و باید این تیم رو در کرمان شکست بدیم , واقعا هیچ بهانه ای پذیرفته نیست
دوشنبه 29 بهمن ماه 1397 ساعت 22:00
اگه مس ازقشقایی ببازه دیه کدو تیمه میبره؟
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز