شماره‌ی خبر : ‌63724 | تعداد بازدید : 2367
شنبه 4 اسفند ماه 1397 ساعت 09:33

پایان لیگ برترفوتسال کشور با چهارمی دختران کویر مس/ایرانمنش:مقام سومی شایسته ما بود

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با قهرمانی تیم نامی‌نو اصفهان و مقام چهارمی تیم دخنران فوتسال کویر مس به پایان رسید.

پایان لیگ برترفوتسال کشور با چهارمی دختران کویر مس/ایرانمنش:مقام سومی شایسته ما بود

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با قهرمانی تیم نامی‌نو اصفهان و مقام چهارمی تیم دخنران فوتسال کویر مس به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در روز آخر این مسابقات که در اصفهان برگزار شد، تیم فوتسال دختران کویر مس در بازی رده‌بندی با نتیجه‌ی دو بر صفر مغلوب تیم حفاری اهواز شدند تا جایگاه چهارمی رقابت‌های این فصل را از آن خود کنند.

تیم فوتسال دختران کویر مس در دور گروهی این مسابقات که به صورت لیگ با حضور یازده تیم برگزار شد، در پایان 20 مسابقه خود با کسب 41 امتیاز در رده‌ی سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند تا به جمع چهار تیم پایانی مسابقات صعود کنند. در این مرحله فاطمه ارژنگی از تیم دختران کویر مس به عنون خانم گلی این مرحله از مسابقات دست یافت.

این تیم در دور نیمه‌نهایی در دو بازی رفت و برگشت مغلوب تیم نامی‌نو اصفهان شد تا به بازی رده‌بندی برود. در بازی فینال نیز تیم نامی‌نو اصفهان با غلبه بر تیم مس رفسنجان به مقام قهرمانی بازی‌های این فصل رسید.

سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس نیز در پایان این مسابقات عنوان سومی را شایسته تیم خود می‌دانست.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس در این رابطه گفت: نبود کاپیتان تیم یعنی زینب انجم شعاع شرایط را برای بازی رده بندی ما سخت تر کرده بود. متاسفانه درجریان مسابقه نیز یکی از کلیدی ترین بازیکن های ما یعنی نرجس کریمی نیز مصدوم شد که کار ما را دشوارتر نمود.

ایرانمنش افزود: در کل میتوانم بگویم در حد و اندازه تیم خودمان ظاهر نشدیم و اساسا بازی رده بندی هیچ معنای خاصی ندارد چراکه در هیچ کجا چنین بازی مرسوم نیست و حتی لیگ برتر اقایان ایران نیز دارای بازی رده بندی نمی باشد و تیم ها دارای مقام سوم مشترک می شوند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس با انتقاد از شیوه برگزاری بازی‌های دور نیمه نهایی گفت: سیستم برگزاری دور پلی آف با ایراد همراه بود چراکه می بایست بازی ها با دو برد از سه مسابقه انجام می شد.

وی افزود: لیگ امسال برای تیم ما تا قبل از دور نیمه نهایی بسیار خوب بود ،اما فکر می کنم برگزاری بازی‌های نیمه نهایی برای لیگ امسال اصلا لازم نبود چراکه درسال های گذشته تیم ها این فرصت را داشتند که در یک بازی به میدان نروند و این سبب می شود که با توجه به مسئله تفاضل گل و عدم اجرای عدالت در حضور و یا عدم حضور تیم ها در بازی‌های خود،  برگزاری مرحله نیمه نهایی و پلی آف لازم شود اما با وجود قانون امسال که تیم ها را ملزم به حضور در همه مسابقات لیگ خود می‌کرد، عملا انجام پلی آف و نیمه نهایی لزومی نداشت.    

ایرانمنش ادامه داد: در هر صورت از چهار تیم مرحله نهایی این فصل دو تیم کرمانی بودند که تیم ما تنها تیم این فصل بود که با 90 درصد اسکلت بومی در لیگ برتر کشور به این مرحله رسید و در طول لیگ ماه ها با تثبیت جایگاه سومی عناوین دومین خط حمله، سومین خط دفاع و خانم گل لیگ را بدست آورد.

ایرانمنش بزرگترین هدف تیم خود را پرورش بازیکنان بومی و معرفی به کشور و تیم ملی دانست و گفت: خدارو شکر با حمایت مسوولین ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیر عامل محترم باشگاه مس کرمان به سمت هدف ارزش مندمان سوق داده میشیم و با توکل به خداوند و صبر و بردباری قطعا روزی دختران کرمانی جام قهرمانی را برای کرمان به ارمغان خواهند آورد.

وی تکرار دعوت از دوقلوهای کریمی را دلیل بر توانایی دختران فوتسالیست کرمانی دانست و ثمره این تلاش و ایستادگی برای حفظ اسکلت بومی تیم خود را حضور مجدد دوقلوهای کریمی در اولین اردو تیم ملی فوتسال بانوان در اسفند ماه سال 97 عنوان کرد.

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس در پایان گفت: خداوند را شاکرم که عضو کوچکی از مجموعه وسیعی هستم که برای سلامت و نشان دادن توانایی بانوان خصوصا دختران کرمانی تلاش میکنم

گفتنی است این اولین فصل بود که باشگاه مس کرمان به طور رسمی، تیم فوتسال دختران کویر مس را تحت پوشش خود قرار داده بود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو