شماره‌ی خبر : ‌63785 | تعداد بازدید : 1504
سه‌شنبه 21 اسفند ماه 1397 ساعت 12:23

دیدار قهرمانان تیم بسکتبال مس با مدیرعامل باشگاه(عکس)

برخی از اعضای تیم قهرمان بسکتبال مس کرمان صبح امروز در محل باشگاه مس با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این باشگاه دیدار کردند.

دیدار قهرمانان تیم بسکتبال مس با مدیرعامل باشگاه(عکس)

برخی از اعضای تیم قهرمان بسکتبال مس کرمان صبح امروز در محل باشگاه مس با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این باشگاه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این دیدار بسکتبالیست‌های مس کرمان که با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته یک در منطقه جنوب، جواز صعود به رقابت‌های لیگ برتر را نیز کسب کردند، در این دیدار جام قهرمانی خود را تحویل باشگاه دادند.

آقای  حسین مهدوی سرمربی تیم بسکتبال مس با ارائه گزارشی از عملکرد و مسابقات تیم بسکتبال مس، این تیم را یکی از بی‌حاشیه‌ترین و کوشاترین تیم‌های ممکن برای کسب موفقیت توصیف کرد و ابراز امیدواری نمود نهال به ثمر نشسته بسکتبال مس در سال‌های آتی، ثمرات بزرگی برای ورزش باشگاه مس و کرمان به بار بنشاند.

آقای پرویز ابراهیمی مدیرعامل باشگاه مس نیز با تبریک و خسته نباشید به اعضای این تیم، کسب این جام را یکی از پیروزی های شایسته باشگاه در سال 97 دانست و با تقدیر از زحمات تمامی اعضای این تیم برای آن‌ها در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت نمود.

مدیرعامل باشگاه مس با بیان اینکه در سال جدید برنامه های جدیدی برای تیم های تحت پوشش باشگاه مس در نظر گرفته خواهد شد افزود: با تصمیم‌گیری‌هایی که صورت خواهد گرفت انشاالله تیم بسکتبال مس با قدرت بیشتر در رقابت های پیش رو حاضر خواهد شد.

آقای ابراهیمی یکی از مهمترین شاخصه‌های این تیم را در بومی بودن آن دانست و گفت: زمانی که اعلام می شود این موفقیت با دست‌های توانمند بچه‌های خود کرمان حاصل شده لذت افتخار دو برابر می‌شود چرا که نزدیک به90 درصد این تیم از بچه‌های کرمان بوده‌اند و این بسیار اتفاق قابل توجهی می‌باشد.

در پایان این دیدار سرمربی تیم بسکتبال مس به نمایندگی از اعضای تیم یکی از مدال‌های طلای لیگ دسته اول کشور را به آقای ابراهیمی اهدا کرد و جام قهرمانی مسابقات را به باشگاه تحویل نمود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو