شماره‌ی خبر : ‌63793 | تعداد بازدید : 2168
چهارشنبه 7 فروردین ماه 1398 ساعت 08:54

نگاهی به عملکرد تیم های باشگاه مس در سال 1397/ورزش کرمان به رنگ نارنجی مس(بازنشر)

در روزهای پایانی سال 1397 تکلیف بسیاری از تیم‌های باشگاه مس کرمان در این سال نیز مشخص شده است و بسیاری از تیم های باشگاه مس کرمان، رقابت های خود را در این فصل به پایان رساندند.

نگاهی به عملکرد تیم های باشگاه مس در سال 1397/ورزش کرمان به رنگ نارنجی مس(بازنشر)

در روزهای پایانی سال 1397 تکلیف بسیاری از تیم‌های باشگاه مس کرمان در این سال نیز مشخص شده است و بسیاری از تیم های باشگاه مس کرمان، رقابت های خود را در این فصل به پایان رساندند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ این باشگاه در سال 97 رشد چشمگیری در تعداد تیم های حرفه‌ای تحت پوشش خود در رقابت‌های حرفه‌ای این فصل داشت و تیم‌های فوتسال دختران کویر مس، تکواندو و کاراته از تیم‌هایی بودند که در سال 97 با نام مس در رقابت‌های خود شرکت کردند.

علاوه بر این تیم ها و تیم فوتبال بزرگسالان مس کرمان که در رقابت های لیگ یک حضور دارد، تیم‌های فوتبال نونهالان، نوجوانان،جوانان و امیدهای مس و همچنین مس نوین در رقابت های لیگ برتر شرکت کردند و سه تیم فوتبال زیر  13 سال، زیر 15 سال و زیر 17 سال باشگاه مس نیز در رقابت‌های قهرمانی استان و کشور حضور داشتند.

همچنین در کنار این تیم ها، باشگاه مس با تیم های هندبال، بسکتبال، دوچرخه‌سواری و تیراندازی با کمان بانوان نیز در رقابت‌های لیگ کشوری شرکت کرده بود.

در مجموع در سال 1397 باشگاه مس کرمان با حضور 15 تیم در رشته‌های مختلف، یکی از بزرگترین باشگاه‌های حرفه‌ای ورزش کشور را تشکیل داد... تیم‌هایی که عمدتا جز چهار تیم و تیم‌های برتر رقابت‌های خود نیز بودند.

نکته بسیار حائز اهمیت برای تیم های باشگاه مس در این فصل حضور حداکثری بازیکنان بومی در تیم های این باشگاه بود به نحوی که در این فصل، بیش  از 80 درصد از ورزشکاران و مربیان باشگاه مس را نفراتی از استان کرمان تشکیل می دادند.

بسکتبال مس: صعود به لیگ برتر و قهرمانی در لیگ یک

تیم بسکتبال مس کرمان رقابت‌های این فصل لیگ یک خود را با حضور چهار تیم در دور گروهی برگزار کرد که موفق شد با کسب صدرصد پیروزی و برد در هر 6 مسابقه در بازی‌های این مرحله به دور پلی‌آف رقابت‌ها صعودکند. در مرحله‌ی پلی‌آف تیم بسکتبال مس با برتری در سه مرحله پلی‌آف برابر تیم‌های خانه بسکتبال اصفهان، ایی دو جهرم و شهرداری بندرعباس،ضمن کسب مقام قهرمانی لیگ دسته یک بسکتبال کشور، جواز صعود به لیگ برتر را نیز کسب کرد.

هندبال مس: جایگاه ششمی در فصل سخت لیگ برنر 

تیم هندبال مس که به نوعی تنها تیم لیگ برتری در رشته‌های گروهی شهر کرمان در بخش مردان محسوب می‌شود، در مسابقات این فصل خود از 16 بازی این فصل با کسب 7 پیروزی،یک تساوی و 8 باخت و ثبت 15 امتیاز در رده‌ی ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت که یک پله صعود را نسبت به فصل قبل مسابقات برای این تیم نشان می‌دهد. با توجه به وضعیت نامشخص فدراسیون هندبال درسال گذشته، رقابت های لیگ برتر هندبال کشور نیز در دشوارترین وضعیت خود برگزار گردید.

دوچرخه‌سواری مس: جایگاه پنجمی بزرگسالان و نایب قهرمانی جوانان

تیم دوچرخه‌سواری جوانان مس نیز که در این فصل از رقابت های لیگ برتر با ترکیبی بسیار جوان و بومی شرکت کرده بود، پس از سه مرحله رقابت با تیم‌های لیگ برتری در نهایت در میان 12 تیم در جایگاه پنجمی قرار گرفت. تیم جوانان دوچرخه‌سواری مس نیز پس از سه مرحله رقابت، در نهایت در جایگاه دومی و نایب قهرمانی رقابت‌ها جای گرفت.

تکواندو مس: چهارمی در میان بزرگان  لیگ برتر

تیم تکواندو باشگاه مس کرمان پس از سال‌ها در رقابت های این فصل لیگ برتر شرکت کرد و با بازیکنان کرمانی و بومی خود در میان بزرگان ایران در جایگاه چهارم قرار گرفت. تکواندو کاران مس در میان هشت تیم حاضر در این رقابت ها و با انجام 14 مسابقه و کسب 7 پیروزی، 1 تساوی و 6 شکست و مجموع 22 امتیاز درجایگاه چهارمی این رقابت‌ها قرار گرفت.

کاراته مس: قهرمانی در لیگ برتر جوانان

تیم کاراته مس کرمان نیز که در رده سنی جوانان و درلیگ جوانه‌های کشور حضور پیدا کرده بود، پس از برتری در دور مقدماتی و حذفی خود، با اقتدار به مقام قهرمانی لیگ برتر جوانان کشور دست یافت. این تیم در برخی از تورنمنت‌های آزاد کشور از جمله رقابت‌های رقابت‌های بین المللی ارومیه و کاراته وان قهرمانی کشور در کرمان نیز افتخارات و مدال‌های زیادی را از آن خود کرد.

تیم تیراندازی با کمان دختران مس: نایب قهرمانی کامپوند در لیگ برتر

تیم تیراندازی با کمان دختران مس کرمان در رقابت های لیگ برتر در بخش کامپوند همانند سال‌های قبل بازهم افتخار آفرین شدند و در رقابت های لیگ برتر این فصل که با حضور شش تیم برگزار شد، با کسب چهار پیروزی و یک شکست درجایگاه نایب قهرمانی رقابت های این فصل قرار گرفت و به مقام دوم رسید. همچنین زهرا نعمتی تیرانداز باشگاه مس در اکثر رقابت های بین المللی خود در بازی های جهانی و پاراآسیایی مدال های مختلفی برای کشورمان تصاحب کرد.

تیم فوتسال دختران کویر مس: سومی در لیگ چهارمی در پلی‌آف

تیم فوتسال دختران کویر مس که در این فصل به عنوان عضوی از خانواده این باشگاه به میدان رفت، در دور لیگی این رقابت ها با حضور 11 تیم 20 بازی را انجام داد که با کسب 12 پیروزی، 5 مساوی و 3 شکست و کسب 41 امتیاز در رده‌ی سوم جدول قرار گرفت تا به دور پلی‌آف صعود کند و در این مرحله در نهایت در جایگاه چهارم رقابت‌ها جای گیرد.

تیم های فوتبال 13 تا17 سال مس قهرمان استان

تیم‌های فوتبال 13، 15و 17 ساله‌های مس کرمان درمسابقات قهرمانی استان در هر سه رده به عنوان قهرمانی دست یافتند تا به عنوان نمایندگان کرمان در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کنند. این تیم‌ها که به نوعی پشتوانه تیم‌های لیگ برتری رده‌های سنی باشگاه مس محسوب می‌شوند با حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور، تجربه بسیار خوبی در این فصل کسب کردند.

تیم فوتبال نونهالان مس:مقام ارزشمند چهارمی لیگ برتر و صعود به عنوان صدرنشین    

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان دراین فصل از رقابت‌های لیگ برتر خود، یکی از بهترین عناوین ممکن را کسب کرد و در جایگاه چهارم لیگ برتر کشور قرار گرفت. نونهالان مس در دور گروهی و اول این رقابت ها از ده مسابقه خود 7پیروزی، یک تساوی و دو شکست کسب کردند تا با 22 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور بعد رقابت‌ها شوند و در دور دوم نیز با طلسم شکنی جواز صعود به دور نهایی رقابت ها را به عنوان تیم دوم کسب کنند و در نهایت با حضور درجمع چهار تیم پایانی رقابت‌ها عنوان چهارمی لیگ برتر را کسب کنند.

تیم فوتبال نوجوانان مس: سومی در دور گروهی

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان در دور گروهی و مقدماتی لیگ برتر نوجوانان کشور، از 12 مسابقه خود با کسب 5 پیروزی، 6 تساوی و یک شکست و ثبت 21 امتیاز برای صعود به دور بعد رقابت‌ها تنها یک امتیاز کم آورد تا با قرار گرفتن در جایگاه سومی دور گروهی رقابت‌ها به کار خود دراین فصل خاتمه دهد.

تیم  فوتبال جوانان مس: عنوان هفتم لیگ برتر برای جوانان مس

تیم فوتبال جوانان مس کرمان در رقابت‌های لیگ برتر این فصل جوانان کشور، از 22 مسابقه خود با کسب 9 پیروزی، 3  تساوی و 10 شکست ومجموع 30 امتیاز عنوان هفتمی رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور را از آن خود کرد.

تیم فوتبال امید مس: ششمی برای امیدهای مس

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان نیز در رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور با حضور 12 تیم به میدان رفت و با کسب 9 پیروزی، 5 مساوی و 8 شکست در جایگاه ششمی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور در این فصل جای گرفت.

فصل برای تیم‌های باشگاه مس با رقابت تیم‌های فوتبال بزرگسالان مس در لیگ دسته اول و مس نوین در رقابت‌های لیگ دسته دوم کماکان ادامه دارد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا