شماره‌ی خبر : ‌63796 | تعداد بازدید : 636
یکشنبه 26 اسفند ماه 1397 ساعت 17:34

حاشیه‌های بازی مس و مس رفسنجان/اهدای ده عدد دوچرخه عیدی به هواداران مس

با اشتباهات داوری و سوت‌های عجیب او و همچنین عدم استفاده بازیکنان مس از موقعیت‌های خوب خود، مس کرمان نتوانست در آخرین بازی سال1397 خود با شیرینی سه امتیاز به استقبال سال نو برود.

حاشیه‌های بازی مس و مس رفسنجان/اهدای ده عدد دوچرخه عیدی به هواداران مس

با اشتباهات داوری و سوت‌های عجیب او و همچنین عدم استفاده بازیکنان مس از موقعیت‌های خوب خود، مس کرمان نتوانست در آخرین بازی سال1397 خود با شیرینی سه امتیاز به استقبال  سال نو برود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هوای خوب و زمین عالی ورزشگاه باهنر این موقعیت را دراختیار باریکنان دو تیم داد که نمایش مطلوبی را در این بازی ارائه دهند.

مجید قشقایی بازیکن مس رفسنجان دربرخورد با بازیکن مس کرمان به شدت مصدوم شد به نحوی که برای انجام کارهای درمانی خود با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

در بین دو نیمه باحضور اقایان پرویز ابراهیمی مدیرعامل باشگاه مس،  عیسی ابراهیمی رئیس هیات مدیره و امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان قرعه کشی ده عدد دوچرخه که به مناسبت اعیاد رجبیه و عید نوروز میان هواداران مس انجام گرفت وبرندگان خوش شانس در پایان بازی این دوچرخه‌ها را دریافت کردند.

مهدی تیکدری بعد از گل زیبای خود برروی این دوچرخه‌ها که در کنار زمین قرار داشتند، یکی ازمنحصر به فردترین شادی های پس از  گل فوتبال ایران را انجام داد.

منصوریان داور این مسابقه با پذیرش گل افساید مس رفسنجان و عدم قبول گل تیم مس جو بازی را کاملا بهم ریخت به نحوی که بازی دقایق زیادی با وقفه روبرو شد.

مدیرعامل باشگاه مس در این شرایط با صحبت با هواداران تیم فوتبال مس شرایط را برای ادامه بازی فراهم کرد.

در حالی که پیش از این بازی برخی از رسانه ها از موضوعات عجیب و غریب پیرامون نتیجه این بازی صحبت می کردند و از مشخص شدن پیروزی تیم مس خارج از زمین مطالبی عنوان می کردند، در پایان بازی به شدت رو سیاه شدند و مشخص شد همچنان صداقت رسانه ای آن ها در مطالب شان پیرامون تیم مس در چه اندازه هایی قرار دارد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا