شماره‌ی خبر : ‌63838 | تعداد بازدید : 553
سه‌شنبه 20 فروردین ماه 1398 ساعت 11:38

تلاش مس نوین در اهواز برای بقا

تیم فوتبال مس نوین عصر امروز در دیداری بسیار حساس و سرنوشت ساز برای حفظ سهمیه خود در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت.

تلاش مس نوین در اهواز برای بقا

تیم فوتبال مس نوین عصر امروز در دیداری بسیار حساس و سرنوشت ساز برای حفظ سهمیه خود در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حساسیت این بازی از آن جهت برای دو تیم مضاعف است که آن ها رقبای مستقیم هم در جدول برای بقا در لیگ دو می باشند.

مس نوین و استقلال اهواز در حالی از ساعت 16  و 15 دقیقه عصر امروز در ورزشگاه غدیر به مصاف هم می روند که مس نوین با 18 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و تیم استقلال اهواز با20 امتیاز در رده یازدهم جای دارد.

مسی ها نوین که در بازی قبلی خود چوکا را شکست داده اند، درصورت پیروزی در این بازی سخت در اهواز این شانس را خواهند داشت که با صعود تا رده یازدهم و گرفتن جای تیم استقلال اهواز در رده یازدهم، از رتبه های سقوط فرار کنند. در صورت کسب این سه امتیاز، تیم مس نوین شانس بسیار زیادی برای بقا خواهد داشت و در بازی های هفته آخر، سرنوشت بقا را در دست خودش نگه می دارد.

در صورتی که بازی دو تیم با نتیجه مساوی تمام شود، کار بقای تیم مس نوین به بازی هفته آخر برابر شهرداری همدان در کرمان خواهد کشید تا در صورت عدم نتیجه گیری تیم های  ایرانجوان بوشهر و استقلال اهواز و با برخی اما و اگرها، تیم مس نوین در لیگ دو ماندگار شود. اما در صورت شکست تیم مس نوین در بازی امروز باید به نوعی با رقابت های لیگ دو فصل آینده خداحافظی نماید.

با توجه به حساسیت این بازی، سازمان لیگ تمهیدات خاصی برای این مسابقه در نظر گرفته است و علاوه بر ناظر ویژه برای این بازی، از داوران سرشناس برای قضاوت این بازی استفاده می کند و تیم داوری این بازی شامل وحید صالحی - مجید سربندی - مجتبی کامرانی - مجتبی افرا - ناظر داوری : سعادت الله باغبانی خواهد بود.

بازیکنان مس نوین که برای این بازی حساس دو روز زودتر راهی اهواز شده بودند و با دریافت پاداش پیروزی بازی قبل خود و همچنین مطالبات خود با روحیه و آمادگی کاملی روانه این بازی شدند، آماده هستند تا با کسب سه امتیاز بازی امروز، گام بلندی برای بقا معجزه آسا خود در لیگ دو بردارند.

مس نوین در بازی رفت با دو گل تیم استقلال اهواز را در کرمان شکست داده بود و برای پیروزی در این بازی نیز با نفرات کامل خود که در روزهای اخیر با این تیم تمرین کرده اند روانه این بازی می شود.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو