شماره‌ی خبر : ‌63864 | تعداد بازدید : 2292
دوشنبه 2 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 09:06

توضیحات مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با سیاست های جدید باشگاه مس

آقای پرویز ابراهیمی مدیر عامل باشگاه مس کرمان در رابطه با سیاست های جدید باشگاه مس کرمان در گفتگو با مرجع خبری پایگاه فوتبال کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با سیاست های جدید باشگاه مس

مدیر عامل باشگاه مس کرمان در گفتگو با مرجع خبری فوتبال کرمان:

✔️تمام تصمیمات اخیر در باشگاه مس، با نظر و تصویب هیات مدیره باشگاه بوده است
✔️موفقیت تیم فوتبال در لیگ یک مهمترین هدف باشگاه مس است
✔️قطعا سرمایه گذاری باشگاه مس در ورزش کرمان کمتر نخواهد شد و بیشتر هم می گردد، اما سیاست باشگاه کاملا تغییر خواهد کرد
✔️معاونت فرهنگی باشگاه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد
✔️تمرکز باشگاه بر روی فعالیت تیم فوتبال و مناطق محروم خواهد بود

آقای پرویز ابراهیمی مدیر عامل باشگاه مس کرمان در رابطه با سیاست های جدید باشگاه مس کرمان در گفتگو با مرجع خبری پایگاه فوتبال کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.

وی در این گفتگو در رابطه با جدیدترین تصمیم باشگاه مس به کرمان ساکر گفت: هیات مدیره باشگاه در جلسه هفته گذشته خود و بعد از ساعت‌ها بحث و تبادل نظر ، صلاح را بر این دید که تغییری در ساختار باشگاه ایجاد کند و در سال پیش رو این باشگاه فقط در رشته فوتبال فعالیت حرفه‌ای داشته باشد. البته مصوب شد که این باشگاه در مناطق محروم استان نیز فعالیت‌های بسیار خوبی داشته باشد.

وی در مورد هدف تیم فوتبال مس نیز گفت: شک ‌نکنید تیم فوتبال قدرتمندتر از سال گذشته در مسابقات لیگ یک در فصل پیش رو حاضر و تمام تمرکزمان نیز بر این خواهد بود که به لیگ برتر صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس در پاسخ به اینکه آیا این تصمیم با نظر شرکت مس انجام شده است، اظهار داشت: به هر حال نمی‌شود منکر این شد که سیاست‌های اخیر بی ربط به مراجع ذیصلاح  بوده است، اما تمام تصمیمات اخیر در وهله اول با نظر هیات مدیره محترم باشگاه بوده است.

ابراهیمی در مورد بودجه باشگاه تاکید کرد: شک ‌نکنید بودجه باشگاه اگر بیشتر نشود کمتر هم نخواهد شد.

وی در خصوص شکل فعالیت باشگاه در مناطق محروم استان هم گفت: باشگاه هم فعالیت حرفه‌ای خواهد داشت و هم فعالیت همگانی. در زمینه حرفه‌ای، تمامی تیم‌های پایه فوتبال و همچنین تیم فوتبال بزرگسالان با قدرت به فعالیت خود ادامه خواهند داد. در زمینه همگانی نیز، با نظر هیات مدیره محترم تلاش خواهیم کرد که تمام مناطق محروم استان از خدمات باشگاه صنعت مس کرمان بهره مند شوند. البته این نکته را نیز بایستی اضافه کنم که باشگاه مس یک باشگاه فرهنگی ورزشی است، اما متاسفانه در زمینه فرهنگی فعالیت آنچنانی این باشگاه در سال‌های اخیر نداشته است. سعی خواهیم کرد با ایجاد معاونت فرهنگی در باشگاه، این موضوع را نیز به نقطه قوت باشگاه تبدیل کنیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو