شماره‌ی خبر : ‌63867 | تعداد بازدید : 1533
دوشنبه 2 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 09:44

سرمربی مس نوین:به هدف اصلی خود در این فصل که بقا تیم بود دست یافتیم

سرمربی تیم فوتبال مس نوین ماندگاری سهمیه این تیم در رقابت های لیگ دسته دوم این فصل را اصلی ترین هدف تیم عنوان کرد که برای مجموعه حاصل شد.

سرمربی مس نوین:به هدف اصلی خود در این فصل که بقا تیم بود دست یافتیم

سرمربی تیم فوتبال مس نوین ماندگاری سهمیه این تیم در رقابت های لیگ دسته دوم این فصل را اصلی ترین هدف تیم عنوان کرد که برای مجموعه حاصل شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ ولی میرزایی پس از حفظ سهمیه تیم مس نوین در لیگ دو گفت: بقای تیم ما چیزی شبیه به معجزه بود چراکه بعد از شکست هفته قبل در اهواز مقابل استقلال بر اساس آئین نامه قبلی مسابقات تیم ما سقوط کرده بود اما بلافاصله بعد از بازی برخی از مقامات سازمان لیگ به ما اعلام کردند که ممکن است بر اساس تغییر شرایط تیم های سقوط کننده ما شانس برای بقا داشته باشیم.

میرزایی افزود: با توجه به اینکه دو تیم راه آهن و صبا به طور کلی در مسابقات شرکت نکرده بودند و با توجه به اینکه قرار شده بود در مسابقات فصل آینده لیگ دو، در هر گروه 14 تیم حضور داشته باشند، مقرر گردید که از هر گروه تنها تیم سیزدهم به لیگ سه سقوط نماید.

وی ادامه داد: با این شرایط نیز تیم ما در بازی آخر برای بقا کار سختی داشت چراکه ما می بایست برابر شهرداری همدان در کرمان حتما پیروز شویم و ایرانجوان نیز در بوشهر برابر شهرداری بم نتیجه نگیرد. خوشبختانه با توجهات مدیریت باشگاه مس در هفته های پایانی نسبت به تیم ما که جای تشکر را دارد، بچه ها با انگیزه برابر تیم همدان به میدان رفتند و خوشبخانه به پیروزی رسیدیم و در سوی مقابل جای تشکر فراوان از مربیان و بازیکنان شهرداری بم دارد که در بازی آخر خود در بوشهر بی انگیزه نبودند و با شرافت تمام به پیروزی رسیدند تا زمینه بقا ما با صعود به رده دوازدهم فراهم شود.

میرزایی با بیان اینکه تیم مس نوین با این اتفاق به هدف اصلی خود در این فصل دست یافت گفت: مس نوین در این فصل شرایط بسیار عجیب و غریبی داشت ازمسائل ابتدای فصل گرفته تا عدم توجه لازم به این تیم در بازی های سخت لیگ دو. متاسفانه بعد از ورود من به این تیم برخی در فوتبال این شهر شرایطی فراهم کردند که تقویت تیم را با مشکل مواجه کردند و برای اینکه ما نتوانیم تیم را در لیگ دو حفظ کنیم زمینه ای فراهم کردند که برخی بازیکنان مدنظر از آمدن به تیم نوین اجتناب کردند و نحوه جذب بازیکنان در ابتدای فصل و جدایی های فنی و غیرفنی عجیب و غریب آن ها از تیم در ادامه فصل کار را برای این تیم به شدت مشکل کرده بود ضمن اینکه در نیم فصل اول امتیازات زیادی را نیز از دست داده بود.

وی افزود: با این حال مجموعه تیم به هدف اصلی خود رسید و ما برای این کار نیاز به یک معجزه بزرگ داشتیم که خوشبختانه همه موارد دست به دست هم داد تا این معجزه رخ دهد.

سرمربی مس نوین حفظ امتیاز این تیم را در لیگ دو برای فوتبال کرمان بسیار مهم دانست و گفت: امیدوارم این تیم در فصول آینده شرایطی پیدا کند که بسیار راحت تر از این فصل در لیگ دو حاضر باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو