شماره‌ی خبر : ‌63876 | تعداد بازدید : 2409
چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 09:56

مربی تیم مس:تصمیمات داور بازی را از روند طبیعی خارج کرد

حمید حسین خانی در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما و فجرسپاسی شیراز، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما بر روی کم تجربگی داور، بازیکن ما اخراج شد که عادلانه نبود.

مربی تیم مس:تصمیمات داور بازی را از روند طبیعی خارج کرد

مربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی تیمش برابر سپاسی شیراز بازی دو تیم را علی رغم عدم حساسیت خود محکم و شرافتمندانه دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حمید حسین خانی در جمع خبرنگاران گفت: تیم ما و فجرسپاسی شیراز، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما بر روی کم تجربگی داور، بازیکن ما اخراج شد که عادلانه نبود.

مربی تیم مس افزود: اگر چه این بازی در سرنوشت دو تیم تاثیری نداشت اما قضاوت ضعیف داور اجازه نداد روند طبیعی خود را دنبال کند.

حسین خانی افزود : تصمیم عجولانه داور ضمن اینکه یک پنالتی را برای ما نگرفت تیم را هم 10 نفره کرد از این رو اعتراض بازیکنان ما به حق انجام شد اگر چه نتیجه ای هم به دنبال نداشت و کمک داور هم به اعتراض تیم ما صحه گذاشت.

مربی مس کرمان ادامه داد : امیدوارم تیم های فجرسپاسی شیراز و مس کرمان که سابقه زیادی در فوتبال کشور دارند در فصل جدید لیگ دسته یک با قدرت حضور یابند و به لیگ برتر صعود کنند.


چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 10:19
شش سال است که وعده امیدواری را در پایان هر فصل را برای صعود می شنویم گل گهر سیرجان وشاهین شهرداری بوشهر صعود کردند مبارکشان باشد معلوم نیست تا کی مردم کرمان جشن صعود به لیگ برتر را بگیرند وهیچوقت از اشتباهات در طول فصل عبرت نمی گیریم وهمان را برای سال بد تکرار می کنیم حاشیه ها مثل بختک بر روی باشگاه مس سایه انداخته هیچ برنامه مدونی نداریم تصمیمات باشگاه با این امکانات حرفه ای نه از روی منطق بلکه بر اساس احساسات گرفته می شود وتا زمانی این حاشیه ها کنار گذاشته نشود وهمدلی واتحاد در فوتبال کرمان ایجاد نشود همین داستان وحسرت عدم صعود به لیگ برتر می ماند
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز