شماره‌ی خبر : ‌63929 | تعداد بازدید : 665
چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه 1398 ساعت 13:40

مقایسه نتایج بازی های بیرون از خانه این فصل مس با سه فصل اخیر

بازی های بیرون از خانه در لیگ یک بازی های 6 امتیازی محسوب می شوند که با توجه به میانگین امتیاز برای صعود که عدد تقریبی دو را نشان می دهد، فرمول پیروزی در بازی های خانگی و تساوی در بیرون از خانه، کاملا برای صعود از لیگ یک ایران به لیگ برتر کفایت میکن

مقایسه نتایج بازی های بیرون از خانه این فصل مس با سه فصل اخیر

بازی های بیرون از خانه در لیگ یک بازی های 6 امتیازی محسوب می شوند که با توجه به میانگین امتیاز برای صعود که عدد  تقریبی دو را نشان می دهد، فرمول پیروزی در بازی های خانگی و تساوی در بیرون از خانه، کاملا برای صعود از لیگ یک ایران به لیگ برتر کفایت میکند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ از همین رو کسب سه امیاز بیرون از خانه برای تیم هایی که فکر صعود در سر دارند امری بسیار حیاتی است و دست آن ها را برای کسب امتیازهای لازم به شدت جلو می اندازد.

تیم فوتبال مس کرمان در بازی های لیگ یک این فصل خود در بازی های خارج از خانه این فصل خود 15 بار به میدان رفت که حاصل آن چهار پیروزی برای این تیم، 7 تساوی و 4 شکست بوده است.

ثبت 14 گل زده برابر 13 گل خورده و در محموع کسب 19 امتیاز مس را درجایگاه پنجمی تیم های لیگ یک این فصل در مجموع بازی های خارج از خانه قرار داد.

اما این آمار برای مس در سه سال اخیر بدین شرح بوده است:

در سال 94 مس در 19 بازی خارج از خانه به میدان رفت که حاصل آن 4 پیروزی، 8 تساوی و 7 باخت بود که مس در این بازی ها 15 گل زده و 19 گل خورده ثبت کرد.

در سال95 مس 17 بازی خارج از خانه برگزار کرد  که تنها 2 پیروزی حاصل تلاش این تیم بود و 10 تساوی و 5 شکست در بازی های این تیم ثبت شد. 12 گل زده برابر 13 گل خورده حاصل تلاش مس در این فصل بود.

در سال 96 اما مس از 17 بازی خارج از خانه خود 7 پیروزی به دست آورد و در مقابل در 8 مسابقه شکست خورد و 2 تساوی نیز ثبت کرد.17 گل زده برابر 18 گل خورده دست آورد بازی های بیرون از خانه مس در لیگ یک آن سال بود.

 

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز