شماره‌ی خبر : ‌63988 | تعداد بازدید : 2109
چهارشنبه 22 خرداد ماه 1398 ساعت 11:49

نشست مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان با کارمندان این باشگاه/تاکید بر همدلی واقعی

آقای محمود محمودی نیا مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان در روز اول کاری خود در این باشگاه، نشستی را با کارکنان آن برگزار کرد.

نشست مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان با کارمندان این باشگاه/تاکید بر همدلی واقعی

آقای محمود محمودی نیا مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان در روز اول کاری خود در این باشگاه، نشستی را با کارکنان آن برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این نشست که آقای صنعتی از پیشکسوتان ورزش کرمان و آقای کهندل از اعضای هیات مدیره باشگاه مس که به سمت مشاور فنی مدیرعامل و نایب رئیسی هیات مدیره باشگاه منصوب شده اند، مدیرعامل جدید این باشگاه را همراهی می کردند، آقای محمودی نیا در سخنانی بر همدلی واقعی در باشگاه مس تاکید نمود.

آقای محمودی نیا با تشکر از تمامی مدیران سابق باشگاه مس پیرامون شروع کار خود در این باشگاه گفت: من سال هاست که در ورزش مس و در سمت های مربیگری و مدیریتی آن حضور دارم و به نوعی خود را از خانواده ورزش مس می دانم و از همین رو کار درست را بر آن دیدم بدون تشریفات و مراسم معارفه کار خود را در باشگاه آغاز کنم چراکه من و همه اعضای خانواده ورزش مس زیر یک سقف و پرچم بوده ایم و شناخت لازم را از یکدیگر داریم.

ایشان با تکریم تلاش مدیریت سابق باشگاه مس حضور پیشکسوتان را در کنار خود امری لازم دانست و حضور آقایان صنعتی و کهندل به نمایندگی از همه بزرگان ورزش را در روز اول کاری خود در باشگاه مس کرمان، افتخاری بزرگ برای خود برشمرد.

مدیرعامل باشگاه مس با بیان اینکه در سابقه مدیریتی خود ازجمله به عنوان هیات مدیره باشگاه مس کرمان و مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان همواره با دیدگاه مثبت به مخاطبانش نگاه داشته است گفت: از نظر من همه انسان ها بر اساس استعداد و توانایی های خدادادی خود پاک و توانمند هستند مگر اینکه با اعمال و رفتارهای خود خلاف این موضوع را ثابت کنند. بنده در تمام  مجموعه هایی که حضور داشتم فقط بر یک عامل به عنوان رمز اصلی موفقیت تاکید ویژه داشتم و آن همدلی واقعی و دوری از فضای مسموم بوده است و به همان اندازه که از افراد همدل که برای رسیدن به هدف مشترک تلاش می کنند، اسقبال داشتم، به همان اندازه نیز با افرادی که در راستای مسوم کردن فضا گام برمی داشتند، قاطعانه برخورد کرده ام.

وی با بیان اینکه ناکامی بسیاری از مجموعه ها به خاطر شکل گیری فرهنگ های غلطی است که پیرامون آن شکل می گیرد گفت:برای تغییر این فرهنگ های ناپسند پیرامون باشگاه مس کرمان، نیاز به همان همدلی واقعی و پاک کردن فضای باشگاه از برخی حواشی و حرف و حدیث های غیر مفید داریم. قطعا تحلیل های دقیق در باشگاه خواهیم داشت و بر اساس آن ها تصمیم گیری خواهیم کرد اما هیچگاه تسلیم فضاسازی این فرهنگ های زشت شکل گرفته نخواهیم شد و با یاری هم آن ها را از باشگاه و تیم های آن دور خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه مس در جمع کارکنان آن برند این باشگاه را یک برند بسیار معتبر در ورزش کشور عنوان کرد و بر نقش سازمان اداری باشگاه به عنوان مرکز فرماندهی آن برای درخشان کردن این برند تاکید نمود و از برنامه های خود جهت ساختارمند سازی محیط اداری باشگاه گفت.

آقای محمودی نیا با بیان اینکه هیات مدیره و معاونت فنی بسیار خوب و کارآمدی برای باشگاه مس کرمان تشکیل شده است افزود: مدیریت فعلی شرکت ملی صنایع مس در حوزه ورزش به بهترین شکل ممکن امتحان خود را در گذشته پس داده است از همین روست که با حضور دکتر سعدمحمدی در راس شرکت مس و تلاش های همه عوامل ورزش مس باید حیات جدیدی در کالبد ورزش آن دمیده شود و صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر که مستلزم تلاش و همدلی واقعی همگانی در کرمان و باشگاه می باشد قطعا یکی از مهمترین اهداف ورزش مس می باشد.

در این نشست آقایان صنعتی و کهندل نیز با تقدیر از تمامی مدیران سابق باشگاه مس، مهمترین نیاز این باشگاه را ثبات در مدیریت آن دانستند و با ارزیابی مثبت از انتخاب آقای محمودی نیا در این سمت آرزو کردند که سال های متوالی شاهد حضور موفق ایشان در این سمت باشند.

     


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا