شماره‌ی خبر : ‌64077 | تعداد بازدید : 1521
یکشنبه 23 تیر ماه 1398 ساعت 14:48

دیدار مدیرعامل باشگاه مس و شهردار کرمان/تداوم تعامل شهرداری کرمان با باشگاه مس کرمان

صبح امروز مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس با شهردار کرمان دیدار و از تلاش ها و همکاری های شهرداری با این باشگاه در سال گذشته تقدیر و حضور شهردار در تمرینات و مسابقات تیم مس را عامل انگیزه و ایجاد تاثیر مثبت روحی و روانی در بین بازیکنان و تماشاچیان

دیدار مدیرعامل باشگاه مس و شهردار کرمان/تداوم تعامل شهرداری کرمان با باشگاه مس کرمان

صبح امروز مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس با شهردار کرمان دیدار و از تلاش ها و همکاری های شهرداری با این باشگاه در سال گذشته تقدیر و حضور شهردار در تمرینات و مسابقات تیم مس را عامل انگیزه و ایجاد تاثیر مثبت  روحی و روانی در بین بازیکنان و تماشاچیان عنوان کرد .

شهردار کرمان در این دیدار با بیان اینکه تیم مس ،یکی از برندهای ارزشمند شهر کرمان است ،گفت: نام باشگاه مس و موفقیت های ورزشی آن مایه افتخار این مرز و بوم است.

سید مهران عالم زاده در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته در حد توان مجموعه شهرداری با این باشگاه همکاری کردیم  ، و امسال نیز در کنار باشگاه فرهنگی و ورزشی مس خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به برگزاری جشنواره تابستانی شهروندی شهرداری در کرمان اشاره کرد و گفت :این جشنواره که از بیستم تیرماه آغاز و تا بیستم مردادماه ادامه دارد در سه دهه به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ،ورزشی و اجتماعی برای اقشار مختلف می پردازد.

وی با اشاره به اینکه اکثر برنامه های دهه دوم به کودکان و نوجوانان و دهه سوم نیز به جوانان و خانواده ها با رویکرد ورزشی اختصاص خواهد یافت ،از برپایی دوچرخه سواری و پیاده روی خانوادگی در دهه سوم این جشنواره خبرداد.

شهردار کرمان  با تاکید بر اینکه  شهرداری کرمان در راستای انجام رسالت اجتماعی خود آمادگی کامل جهت همکاری با این باشگاه را دارد ،گفت: شهرداری آمادگی همکاری جهت واگذاری زمین و یا امکان استفاده از ظرفیت های باشگاه شهرداری کرمان جهت استعدادیابی ،نخبه پروری و تمرینات با باشگاه مس را دارد.

در ادامه مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس ضمن تشکر از همراهی و همکاری شهرداری با این باشگاه درسال های گذشته ،خواستار تداوم همکاری ها در سال های آتی شد.

محمودی نیا از برپایی جشنواره تابستانی شهرداری ابراز خرسندی کرد و با تاکید بر اینکه  هرچه حمایت مردم از این باشگاه و تیم مس بیشتر باشد ، دغدغه ما در زمان برگزاری مسابقات و روزهای پر تنش کمتر شده و سطح روحیه بازیکنان افزایش خواهد یافت  ،تصریح کرد : فضای این جشنواره می تواند حمایت های مردمی از مجموعه باشگاه مس  را افزایش دهد.

وی گفت: به عنوان یک کار مشترک  و رویکرد مردمی با همکاری شهرداری به زودی جشن پیراهن باشگاه را قبل از آغاز مسابقات لیگ در قالب این جشنواره برگزار خواهیم کرد .

وی با بیان اینکه مسابقات فوتبال نقش مهمی در نشاط و شادابی مردم دارد که باید در جهت ارتقای آن برنامه ریزی کرد ،افزود : حضور شهردار کرمان در برنامه های این باشگاه باعث  ایجاد روحیه و انگیزه در بین بازیکنان می شود.

وی اضافه کرد: این دو نهاد می توانند با هم افزایی و انجام کار مشترک ،همکاری های بیشتری در خصوص تیم مس و ورزش شهر کرمان در سال های اتی داشته باشند.

در ادامه مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس از مهندس عالم زاده شهردار کرمان و مهندس میرحسینی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شهردار به دلیل همکاری های بسیار خوب با این باشگاه در سال های گذشته تقدیر کرد و خواستار تداوم این همکاری ها شد.


شنبه 29 تیر ماه 1398 ساعت 15:51
کاش در جشن پیراهنی ک برگزار می شود در بخشی نیز فروش پیراهن و کالاهای فرهنگی مس مانند ماگ، دفترچه، خودکار، جا کلیدی،آفتابگیر خودرو باشد، چون مس فروشگاه اینترنتی ک ندارد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا