شماره‌ی خبر : ‌64091 | تعداد بازدید : 875
شنبه 29 تیر ماه 1398 ساعت 10:11

مدیرعامل باشگاه مس: هدف مس صعود به لیگ برتر است

مدیرعامل مس کرمان می‌گوید هدف‌گذاری این تیم روی صعود به لیگ برتر برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل باشگاه مس: هدف مس صعود به لیگ برتر است

مدیرعامل مس کرمان می‌گوید هدف‌گذاری این تیم روی صعود به لیگ برتر برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس و به نقل از ایسنا؛ محمود محمودی‌نیا، مدیرعامل باشگاه مس کرمان درباره وضعیت تیمش برای آمادگی در فصل آینده لیگ دسته یک اظهار کرد: ما حدود 3 هفته اردو آماده‌سازی را پشت‌سر گذاشتیم. ما از تهران فرایند آماده‌سازی تیم خود را شروع کردیم و یک هفته تهران بودیم و در ادامه 10 روز تمرینات‌مان را در کرمان پیگیری کردیم و از دیروز (دوشنبه) اولین اردوی خود را در تهران و در کمپ الیاف آغاز کردیم. در بخش آماده‌سازی در تهران کارهای آماده‌سازی بدنی را پیش می‌بریم و هم مسابقات تدارکاتی را که با آرمان گهر سیرجان، سرخ‌پوشان پاکدشت و نساجی مازندران است، در برنامه کاری خود در اردو تهران خواهیم داشت.

او ادامه داد: در تاریخ 4 مرداد با تیم پدیده مشهد بازی داریم. در کل این بازی‌های تدارکاتی برای آماده‌سازی بدنی و تاکتیکی بازیکنان است تا بتوانیم شرایط ایده‌آل خود را برای حضور در لیگ دسته یک به دست آوریم چون هدف و برنامه‌ریزی ما برای صعود به لیگ برتر طرح‌ریزی شده است.

مدیرعامل مس کرمان درباره شرایط نقل و انتقالات این تیم گفت: ما سعی کردیم در اکثر پست‌ها بازیکن داشته باشیم. در دو پست ما دچار کمبود هستیم که طی روزهای آینده برطرف خواهد شد. با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، بازیکنانی مد نظر ما بودند که الویت آن‌ها لیگ برتر بود و نتوانستیم جذبشان کنیم اما سعی کردیم بهترین‌های لیگ یک را جذب کنیم و در کل از بازیکنانی گرفتیم، راضی هستیم.

او افزود: هدف ما صعود به لیگ برتر است. با توجه به اینکه مس کرمان از تیم‌های ریشه دار فوتبال است و هم لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است، تمام سعی مدیران ارشد شرکت صنایع مس ایران بر این است که بتواند تیم را آماده و راهی لیگ برتر کند.

محمودی‌نیا در پایان گفت: فوتبال ایران احتیاج دارد مسیر حرفه‌ای را پیش بگیرد. نگاه حرفه‌ای در باشگاه می‌تواند در کیفیت فوتبال ما اثر گذار باشد. این مساله به همت مسئولان و فدراسیون احتیاج دارد که بتواند مسیر را طوری پیش ببرند که باشگاه‌ها در سلامت کامل به سر ببرند. اگر سلامت در فوتبال باشد، همه ما می‌توانیم برنامه ریزی درست را انجام دهیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو