شماره‌ی خبر : ‌74245 | تعداد بازدید : 1193
شنبه 23 شهریور ماه 1398 ساعت 08:58

تساوی امیدهای مس در کرمان و شکست نونهالان در یزد

تیم های فوتبال امیدهای مس کرمان و نونهالان در رقابت های لیگ برتر رده های سنی خود به میدان رفتند که یک تساوی و یک شکست حاصل کار آن ها بود.

تساوی امیدهای مس در کرمان و شکست نونهالان در یزد

تیم های فوتبال امیدهای مس کرمان و نونهالان در رقابت های لیگ برتر رده های سنی خود به میدان رفتند که یک تساوی و یک شکست حاصل کار آن ها بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته سوم رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور تیم مس کرمان در ورزشگاه شهرداری میزبان تیم امید تراکتورسازی تبریز بود که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در این بازی تیم امید مس با ترکیب فروتن باقریان، مهدی ناظمی، علی تهامی، میلاد نجفی، یزدان مسعودنیا، عرفان رشیدی، علی رستمی، مهدی داوری، علیرضا قادری، مهدی ذوالعلی و امیر حسین بنی اسدی به میدان رفت که در نیمه دوم محمد رضا جعفری، امیر حسین صفایی و حسن شاهرخ آبادی نیز برای این تیم به میدان رفتند.

با وجود تلاش بازیکنان امید مس و فرصت های خوبی که تا آخرین لحظات بازی در اختیار داشتند در نهایت دو تیم امید مس و تراکتورسازی به تقسیم یک امتیاز این بازی بسنده کردند.

امیدهای مس با این یک امتیاز اندوخته های خود را در جدول به 5 امتیاز رساندند و در رده ششم جدول قرار گرفتند.

این تیم بازی بعد خود را روز پنجشنبه 28 شهریور ماه در قائمشهر برابر تیم نساجی این شهر برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان نیز رقابت های خود را در بازی های این فصل نونهالان کشور با شکست در یزد و برابر تیم فولاد نوین آغاز کرد.

تیم نونهالان مس که در هفته دوم این رقابت ها اولین بازی فصل خود را برگزار می کرد، در یزد تن به شکست دو بر صفر دا د تا چشم به هفته های آتی این رقابت ها داشته باشد.

نکته عجیب و غیر منتظره رقابت های لیگ نونهالان کشور در گروه اول این رقابت ها که با حضور تیم مس کرمان برگزار می شود اینکه، با وجود گذشت یک هفته از شروع این بازی ها، ناگهان تیم جدیدی به این گروه اضافه شد و پاس برازجان تیمی است که در گروه تیم نونهالان مس از این هفته رقابت های خود را آغاز کرد!!

نونهالان مس بازی هفته آینده خود را روز پنجشنبه 28 شهریور ماه در کرمان و برابر تیم نوژن اصفهان برگزار خواهند کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو