شماره‌ی خبر : ‌74253 | تعداد بازدید : 869
یکشنبه 24 شهریور ماه 1398 ساعت 19:35

داماش گیلان0-0مس کرمان/پنالتی مس یک امتیاز رشت را سه امتیاز نکرد

تیم فوتبال مس کرمان در یکی از بازی های سخت و دشوار این فصل خود برابر داماش در رشت، در حالی که میتوانست با به ثمر رساندن پنالتی خود به سه امتیاز مهم دست پیدا کند، در نهایت برابر میزبان خود به تساوی بدون گل رسید تا از این بازی خارج از خانه یک امتیاز ر

داماش گیلان0-0مس کرمان/پنالتی مس یک امتیاز رشت را سه امتیاز نکرد

تیم فوتبال مس  کرمان در یکی از بازی های سخت و دشوار این فصل خود برابر داماش در رشت، در حالی که میتوانست با به ثمر رساندن پنالتی خود به سه امتیاز مهم دست پیدا کند، در نهایت برابر میزبان خود به تساوی بدون گل رسید تا از این بازی خارج از خانه یک امتیاز را دشت کند.

به گزارش  روابط عمومی باشگاه مس؛ مجتبی حسینی در این  بازی دشوار تیم خود را باترکیب داوود نوشی صوفیانی،میثم تهی دست، حسین حیدری، مجتبی  مقتدایی، امیر طاهر، مهران امیری، ارشیا عباسی، پویا غلامی، مهراد قنبری، شروین بزرگ و حسین شنانی به میدان رفت.

طبیعی بود که تیم میزبان با فشار هواداران خود دروازه مس را مورد تهدید قرار  دهد اما بازیکنان تیم مس از ابتدای بازی با ارائه یک بازی محکم و درگیرانه اجازه ندادند حریف خیلی برروی دروازه مس تحرکات  خود را انجام دهد.

نفرات تیم مس در این بازی با کم کردن ضریب اشتباهات خود نسبت به بازی قبل از دقیقه15 به  بعد بود که راه دروازه حریف را هم برای رسیدن به گل دنبال کرد.

در  دقیقه 25 بازی به دلیل مصدومیت شدید تهی دست مس مجبور به تعویض اجباری در خط  دفاع خود شد و جلال عبدی را جانشین بازیکن خود کرد.

دو تیم به صورت جسته و گریخته در نیمه اول برروی دروازه هم حملاتی داشتند اما در نهایت نیمه اول با تساوی بدون  گل به پایان رسید.

اما با شروع نیمه دوم در دقیقه 49 بازی مهمرین اتفاق مسابقه با اعلام پنالی به سود مس رخ داد. ابتدا داور مسابقه پنالتی واضح به سود مس را خطای پشت محوطه اعلام کرد و این موضوع اعتراض شدید تیم مس را به همراه داشت که در ادامه با نظر کمک داور این ضربه پنالتی به سود مس اعلام شد تا تصمیم درست در این صحنه اعلام گردد.

این صحنه موجب جنجال زیادی در جریان مسابقه گردید و با اعتراض عوامل تیم میزبان و فحاشی تماشاگران این تیم بازی برای دقایقی متوقف شد.

در نهایت در شرایطی سخت شروین بزرگ پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و نتوانست با دقت ضربه خود را شلیک کند تا پنالتی مس و بهترین موقعیت این تیم به راحتی از دست برود.

بازیکنان مس بعد از این موقعیت نیز در چند صحنه امکان زدن گل را داشتند که در این راه موفق نبودند و در مقابل نیز نوشی صوفیانی  در چند صحنه دروازه مس را برابر حملات داماش بسته نگه داشت.

در نیمه دوم این بازی محمدرضا نقدی پور در دقیقه 80 به جای قنبری به زمین آمد و یاسر فیضی نیز در دقیقه 85 به جای شنانی برای مس بازی کرد.

در نهایت تیم فوتبال مس در یکی از بازی های دشوار این فصل خود در رشت و برابر تیم داماش و در جو وحشتناک ورزشگاه این شهر در حالی که می توانست با به ثمر نشاندن پنالتی خود به سه امتیاز فوق العاده دست پیدا کند اما در نهایت با ارائه یک بازی محکم و درگیرانه برابر میزبان خود به تساوی بدون گل رسید تا با یک امتیاز از زمین حریف خارج شود.

مس پس از این مسابقه در دو بازی متوالی در خانه برابر تیم های ملوان و خوشه طلایی به میدان خواهد رفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا