شماره‌ی خبر : ‌74254 | تعداد بازدید : 829
دوشنبه 25 شهریور ماه 1398 ساعت 09:40

حاشیه های بازی داماش و مس/شروین مس بزرگی خود را بازهم اثبات می کند

بازی تیم های مس کرمان و داماش گیلان در حالی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که از دست رفتن پنالتی شروین بزرگ برای مس در نیمه دوم این بازی مهمترین اتفاق آن محسوب می شد.

حاشیه های بازی داماش و مس/شروین مس بزرگی خود را بازهم اثبات می کند

بازی تیم های مس کرمان و داماش گیلان در حالی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که از دست رفتن پنالتی شروین بزرگ برای مس در نیمه دوم این بازی مهمترین اتفاق آن محسوب می شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هرچند تیم مس با به ثمر نشاندن این پنالتی خود را در آستانه کسب یکی از مهمترین سه امتیازهای این فصل خود قرار می داد ولی با این حال به هیچ عنوان نباید شروین بزرگ بازیکن شایسته تیم مس را بابت رقم نخوردن این اتفاق مواخذه کرد چراکه بزرگترین بازیکنان جهان نیز حساس ترین پنالتی های تیم خود را از دست داده اند و این موضوع فاجعه باری در فوتبال نبوده است.

فاجعه این اتفاق زمانی است که به واسطه مسائل این چنینی بازیکن تیمی آنقدر تحت فشار قرار گیرد که توانایی خود را در ادامه فصل مخدوش ببیند و عملا فرصت جبران را تحت تاثیر تبعات آن از دست بدهد.

شروین بزرگ بازیکن شایسته ای برای مس کرمان بوده است و در همین فصل پیروزی تیم برابر رایکا با پنالتی بود که او برای مس حاصل کرد.

قطعا این بازیکن برای به ثمر رساندن گل در رشت انگیزه های بسیار بالایی هم داشته است اما بهرشکل در جو ورزشگاه این شهر و بعد از جنجال های اعلام این پنالتی، زدن آن به شدت مشکل شده بود که در نهایت این ضربه برای مس از دست رفت.

اما شروین بزرگ که بلافاصله بعد از بازی از هواداران مس و مردم کرمان هم بابت از دست رفتن پنالتی عذرخواهی کرد، در بازی های آینده بزرگی خود را همچنان برای مس کرمان ثابت خواهد کرد و منتظر درخشش او با گل های لذیذش در مسابقات بعدی خواهیم بود.

در این بازی بازیکنان مس با نهایت تلاش و سختکوشی برابر تیم قدرتمند رشت در زمین خود به میدان رفتند و برای کسب امتیاز نمایش محکمی از خود ارائه کردند و در یکی از همین درگیری ها میثم تهی دست مدافع تیم مس از ناحیه سر به شدت مصدوم شد که با آمبولانس بازیکن تیم مس را به بیمارستان انتقال دادند.

بعد از اعلام پنالتی به سود مس که با تصمیم کمک داور کاملا درست نیز اعلام شده بود، جو ورزشگاه رشت به شدت متشنح شد و پس از اعتراضات شدید عوامل تیم داماش، شاهد فحاشی سنگین در این ورزشگاه بودیم.

متاسفانه فحاشی هواداران داماش به برخی از بازیکنان و عوامل تیم مس نیز جریان داشت که جای گله از آن ها را باز می گذارد.

اما همین هواداران در پایان بازی با شعارهایی زیبا در وصف دختر آبی این روزهای فوتبال ایران، از حضور بانوان در ورزشگاه حمایت کردند و چه بسا اگر بانوان در جریان بازی نیز در ورزشگاه رشت حضور داشتند، آن شعارهای زشت نیز در جریان بازی به هیچ عنوان سر داده نمی شد.

امیر طاهر بازیکن جوان تیم مس کرمان رفته رفته جای خود را در ترکیب تیم مس پیدا می کند و در این مسابقه نیز یکی از بهترین بازیکنان تیم مس بود تا یکی از محصولات آکادمی باشگاه مس در این فصل رونمایی شود.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا