شماره‌ی خبر : ‌74260 | تعداد بازدید : 1851
سه‌شنبه 26 شهریور ماه 1398 ساعت 12:29

سرمربی مس نوین: آماده شروع پرقدرت در لیگ دو هستیم

تیم فوتبال مس نوین با تیم شایسته خود از روز چهارشنبه در کرمان و بازی برابر تیم شهرداری آستارا رقابت های خود را به طور رسمی در لیگ دسته دوم این فصل آغاز خواهد کرد.

سرمربی مس نوین: آماده شروع پرقدرت در لیگ دو هستیم

تیم فوتبال مس نوین با تیم شایسته خود از روز چهارشنبه در کرمان و بازی برابر تیم شهرداری آستارا رقابت های خود را به طور رسمی در لیگ دسته دوم این فصل آغاز خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم مس نوین در این فصل بازی های خود را در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار خواهد کرد و از ساعت 16 در این ورزشگاه میزبان تیم شهرداری آستارا خواهد بود.

رضا ترکزاده سرمربی این تیم درباره آخرین شرایط تیمش برای اولین بازی فصل مقابل شهرداری آستارا گفت: شاکله مس نوین تغییر زیادی نسبت به فصل گذشته داشته است. حدود 95 درصد بازیکنان جدید هستند که البته این بازیکنان هنوز شرایط بازی را ندارند و باید در ادامه به هماهنگی بهتری دست پیدا کنیم. تیم را بسته‌ایم که بالای جدول باشیم و مثل سال‌های قبل نباشد اما باید به این تیم زمان داد. هر 28 بازیکن ما بومی هستند و تنها تیمی در لیگ دو هستیم که چنین شرایطی دارد.

وی ادامه داد: تمرین کردن روی چمن مصنوعی مهمترین مشکلی فنی مس نوین است که ما باید روی چمن طبیعی بازی کنیم و این کار برای هر تیمی سخت می‌کند. قطعا تمرین روی چمن مصنوعی شرایط خاصی دارد و اگر روی چمن طبیعی تمرین می‌کردیم و بازی‌هایمان روی چمن مصنوعی انجام می‌شد شرایط بهتر بود اما به هر حال این موضوع برعکس شده است. در شهرهای دیگر وقتی زمین گل آلود باشد به مشکل برخورد خواهیم کرد.

سرمربی مس نوین درباره بازی مقابل شهرداری آستارا گفت: از این تیم نسبتا شناخت داریم و می‌دانیم که تیم خوب و فیزیکی هستند و سرمربی این تیم هم که آقای حسن اشجاری است. از لیگ سه به لیگ دو صعود کرده‌اند و شالکه این تیم حفظ شده و فوتبال خوبی بازی می‌کنند. پوئن مثبت این تیم حفظ شاکله است و قطعا از پیش بازنده نیستند. بسیاری از تیم‌ها دیر کارشان را شروع می‌کنند اما در ادامه نتایج خوبی می‌گیرند. ما می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم تا با اعتماد به نفس به استقبال بازی هفته دوم و بازی در جام حذفی برویم. امیدوارم امسال اسیر حواشی و مسائل داوری نشویم چراکه این اتفاقات سال گذشته برای مس نوین رخ داد.

ترکزاده اظهار داشت: از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم که به این جوانان اهمیت داده‌اند و همه چیز فراهم بوده است. هواداران و رسانه‌ها به این تیم کمک کنند چون یک تیم کاملا کرمانی است. نباید سطح توقعات از مس نوین بالا برود و روی تیم فشار گذاشته شود. برای مس نوین صبور باشند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو