شماره‌ی خبر : ‌74310 | تعداد بازدید : 616
سه‌شنبه 9 مهر ماه 1398 ساعت 10:45

سرمربی هندبال مس کرمان: وقفه‌های لیگ به ضرر تیم‌ها است

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در مورد وقفه‌ طولانی مدت لیگ به دلیل اردوی تیم ملی گفت: این تعطیلی به نفع تیم ملی و به ضرر باشگاه‌ها است چون بازیکنان به حدی از آمادگی رسیده‌اند و چند بازی انجام داده‌اند اما آماده نگه داشتن بدن آنها با وجود این وقفه سخت اس

سرمربی هندبال مس کرمان: وقفه‌های لیگ به ضرر تیم‌ها است

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در مورد وقفه‌ طولانی مدت لیگ به دلیل اردوی تیم ملی گفت: این تعطیلی به نفع تیم ملی و به ضرر باشگاه‌ها است چون بازیکنان به حدی از آمادگی رسیده‌اند و چند بازی انجام داده‌اند اما آماده نگه داشتن بدن آنها با وجود این وقفه سخت است.

به گزار ش روابط عمومی باشگاه مس؛ با برگزاری هفته پنجم لیگ هندبال مردان، اردوهای آماده‌سازی تیم ملی در راه انتخابی المپیک آغاز شد در نتیجه مسابقات لیگ تا اوایل آبان ماه برگزار نمی‌شود. در پایان هفته پنجم تیم مس کرمان با هشت امتیاز صدرنشین گروه دوم شد.

حمید صادقی، سرمربی این تیم در مورد شرایط تیم خود در لیگ گفت: قبل از لیگ تمرین زیادی نداشتیم اما الان نسبت به بازی‌های اول عملکردمان بهتر شده است اما متاسفانه تعطیلی‌های لیگ به همه تیم‌ها ضربه می‌زند.

او در مورد تعطیلی لیگ به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی بیان کرد: این تعطیلی به نفع تیم ملی و به ضرر باشگاه‌ها است چون بایکنان به حدی از آمادگی رسیدند و چند بازی انجام دادند اما آماده نگه داشتن بدن آنها با وجود این وقفه سخت است. در ادامه هم دو تعطیلی دیگر برای جام باشگاه‌ها و انتخابی جام جهانی داریم که برای تیم‌هامشکل ساز است و به آنها ضربه می‌زند.

صادقی برگزاری اردوهای کوتاه مدت را به عنوان راهکاری برای کاهش وقفه‌های لیگ دانست و گفت: شاید می‌شد با برگزاری مقطعی و کوتاه مدت اردوها کار را پیش برد. البته سرمربی خواسته که بازیکنان را به این شکل در اردو داشته باشد. تیم بعد از این اردو به قطر می‌رود و با چند بازی تدارکای برگزار می‌کند. هرچند تیم ملی به چنین برنامه‌هایی نیاز دارد اما شاید بهتر بود که چند هفته دیگر از لیگ را برگزار می‌کردند و بازیکنان به صورت مقطعی در اردوی تیم ملی حاضر می‌شدند. البته احتمالا خیلی از مربیان با این روش موافق نباشند. 

او در ادامه به کیفیت لیگ اشاره و بیان کرد:  نسبت به سال قبل شرایط خیلی بهتر است. تیم‌ها از نظر قدرت یکسان هستند و بازی‌ها به هم نزدیک است به گونه‌ای که خیلی از بازی‌ها با اختلاف یک گل به پایان می‌رسد. این موضوع نشان می‌دهد که تیم‌ها به خوبی تمرین کردند.

سرمربی تیم مس کرمان در مورد مشکلاتی که در لیگ وجود دارد گفت: با اینکه مشکل خاصی در لیگ نداریم اما  سفر به بعضی شهرها به خاطر موقعیت مکانی که دارند سخت است و مشکلاتی را  برای تیم مهمان به وجود می‌آورد. یعنی هتل‌هایی که برخی تیمهای میزبان در نظر می‌گیرند خوب نیست اما از نظر بازی و مهمان نوازی چیزی کم نمی‌گذارند.

صادقی به مرحله دوم مسابقات لیگ اشاره کرد و گفت: در گروه اول تیم خوبی حضور دارند که برای سکو می‌جنگند به همین دلیل بازی‌های مرحله بعد جذاب‌تر و حساس‌تر می‌شود. علاوه بر این امتیازات مرحله اول هم محسوب می‌شود که با این شرایط هر تیمی که امتیاز بیشتری از مرحله اول به دست بیاورد موفق‌تر است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو