شماره‌ی خبر : ‌74332 | تعداد بازدید : 1124
سه‌شنبه 16 مهر ماه 1398 ساعت 13:21

برنامه بازی اول بسکتبال مس در لیگ برتر مشخص شد

با انجام قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم مس کرمان نیز برنامه خود را در این رقابت های هفته اول دریافت کرد.

برنامه بازی اول بسکتبال مس در لیگ برتر مشخص شد

با انجام قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم مس کرمان نیز برنامه خود را در این رقابت های هفته اول دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بر این اساس بسکتبالیست های مس در هفته اول این رقابت ها که روز 9 آبان ماه برگزار می شود در دزفول به مصاف رعد پدافند می رود که در صورت عدم حضور تیم دزفولی تیمی از شهرکرد یا مشهد جانشین آن خواهد شد که این موضوع طی روزهای آتی قطعی می شود.

تیم بسکتبال مس کرمان که با کسب عنوان قهرمانی لیگ یک منطقه جنوب به لیگ برتر صعود کرده است پس از 13 سال زیر نظر محمد کسایی پور در این رقابت ها شرکت می کند و مسابقات خود را در لیگ برتر تا 18 اردیبهشت 1399 با حضور 14 تیم ادامه خواهد داد که شاید این تعداد به 15 افزایش پیدا کند.

علاوه بر مس کرمان تیم های دیگر این فصل لیگ برتر بسکتبال کشور شامل:

1- پالایش نفت آبادان
2- شهرداری گرگان
3- شیمیدر تهران
4- پتروشیمی بندرامام
5- ذوب آهن اصفهان
6- توفارقان آذرشهر
7- رعد پدافند هوایی
٨- مس کرمان
9- آویژه صنعت پارسا مشهد
10- مهرام تهران
11- نیروی زمین
12- شورا و شهرداری قزوین
13- شهرداری بندرعباس
14- اکسون تهران

خواهند بود که تیم کوچین آمل قصد داشت با ترکیب ملی پوشان رده جوانان در لیگ برتر شرکت کنند، هنوز شرایط مشخصی ندارد و وضع نهایی این تیم تا 4٨ ساعت آینده مشخص می‌شود.

در صورت اضافه شدن کوچین، لیگ برتر 15 تیمی می‌شود، در غیر این صورت لیگ با 14 تیم از 9 آبان آغاز می‌شود.

تیم‌های لیگ برتری تا 30 مهر فرصت دارند که بدهی‌های خود را به طور کامل تسویه کنند، در غیر این صورت از جدول رده بندی حذف می‌شوند.

همچنین فدراسیون بسکتبال سهم تیم‌های لیگ برتری را از تبلیغات دور زمین 20 درصد در نظر گرفته است و ٨0 درصد تبلیغات سهم فدراسیون خواهد بود.

چند تیم لیگ برتری در جلسه قرعه کشی به این موضوع معترض شدند. تیم‌های لیگ برتری با توجه به پرداخت 95 میلیون تومان ورودی و همچنین پرداخت 7 درصد از قرارداد بازیکنان به فدراسیون، اعتقاد دارند تقسیم بندی تبلیغات دور زمین به شکل فعلی عادلانه نیست.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز