شماره‌ی خبر : ‌74681 | تعداد بازدید : 778
یکشنبه 6 بهمن ماه 1398 ساعت 23:46

سرخپوشان پاکدشت 2-2 مس کرمان/سرخپوشان با سوت داور هم حریف مس نشد

تیم فوتبال مس کرمان در روزی که در نیمه دوم به شکلی عجیب سوت های داوری بازی خود برابر سرخپوشان در تهران را بر ضرر خود دید، اما با گل های فیضی و رشیدفرخی با نتیجه دو بر دو برابر میزبانش به تساوی رسید تا با وجود این اتفاق هم یک امتیاز خوب خارج از خانه ب

سرخپوشان پاکدشت 2-2 مس کرمان/سرخپوشان با سوت داور هم حریف مس نشد

تیم فوتبال مس کرمان در روزی که در نیمه دوم به شکلی عجیب سوت های داوری بازی خود برابر سرخپوشان در تهران را بر ضرر خود دید، اما با گل های فیضی و رشیدفرخی با نتیجه دو بر دو برابر میزبانش به تساوی رسید تا با وجود این اتفاق هم یک امتیاز خوب خارج از خانه به جیب بریزد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم مس در ورزشگاه شهدای اسلامشهر تهران به مصاف سرخپوشان رفت.

در این بازی مجتبی حسنی تیم خود را با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میثم تهی دست، حسین خیدری، مجتبی مقتدایی، مهرداد قنبری، ابوذر صفرزاده، میثم فردوسی، حمید عسگری، یاسر فیضی، مهران امیری و حسین شنانی به زمین فرستاد.

بازی در 15 دقیقه نخست آرام دنبال شد اما رفته رفته تیم میزبان تحرکات خود را بیشتر برروی دروازه مس نشان می داد که در دقیقه 19 مسابقه در یک صحنه صوفیانی به خوبی دروازه مس را نجات داد.

سرخپوشان در دقیقه 26 موقعیت گلزنی بسیار خوب دیگری هم داشت که پیرهادی برای این تیم از دست داد اما دقیقه 37 صفرزاده با شوت خود موقعیت های حمله مس را برروی دروازه حریف پایه گذاری کرد.

پس از شوت خطرناک عسگری در دقیقه 45 به سمت دروازه سرخپوشان، در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در همان نیمه اول کاملا مشخص بود که عوامل تیم سرخپوشان با ایجاد تنش در بازی به شدت به دنبال اثرگذاری منفی برروی قضاوت داور مسابقه هستند که این موضوع در نیمه دوم هم ادامه داشت.

در حالی که سرخپوشان در نیمه دوم هم برروی دروازه مس خطراتی ایجاد کرد اما این تیم مس بود که در دقیقه 58 از روی ضد حمله خود نهایت بهره را برد.

تیم مس که برای ضد حملات خود در این بازی برنامه ویژه داشت، در این دقیقه با پاس عالی صفرزاده برای فیضی این بازیکن را صاحب موقعیت کرد که مهاجم تیم مس با حرکت زیبای پا به توپ خود در محوطه جریمه و بهم ریختن دفاع سرخپوشان با یک ضربه فنی عالی گل اول بازی را برای مس کرمان به ثمر رساند.

بعد از این گل فشار و اعتراضات شدید تیم سرخپوشان به داور بازی به نهایت خود رسید تا بلافاصله بعد از این گل تصمیمات بسیار سختگیرانه و اثرگذار داور علیه مس کرمان آغاز شود.

در دقیقه 65 بازی در نهایت داور مسابقه تحت همین فشارها خیلی ساده یک توپ مشکوک را خطای هند بازیکنان مس و پنالتی به سود سرخپوشان اعلام کرد تا مشخص شود که کار مس در این بازی سخت تر خواهد شد.

این ضربه را حمید کاظمی برای سرخپوشان تبدلی به گل کرد تا بازی یک بر یک مساوی شود. اما این پایان کار نبود و 4 دقیقه بعد گل دوم سرخپوشان نیز به ثمر رسید.

در دقیقه 69 فشنگچی از سمت راست زمین مس پابه توپ حرکت کرد و با شوت خود به زاویه مخالف گل دوم تیم خود را به ثمر رساند تا بازی دو بر یک به سود سرخپوشان شود.

بعد از این گل مشخص شد که تا چه اندازه بازی از کنترل داور خارج شده است و او اصلا تسلطی به سوت های خود نداشت تا جریان بازی کاملا تحت تاثیر همان جو سازی های میزبان قرار بگیرد. با اخراج چند نفر از روی نیمکت طرفین بازی از سر گرفته شد.

مس که اصلا نمی خواست بازنده این بازی باشد در دقیقه 75 شروین بزرگ را جانشین عسگری کرد و رشید فرخی را از دقیقه 85 به جای فیضی و رضا صدری را از دقیقه 87 به جای صفر زاده به زمین فرستاد.

در حالی که این بازی جنجالی و پر برخورد 7 دقیقه وقت اضافه داشت در دقیقه 91 مس بازهم موفق به گلزنی در این بازی شد.

برروی پاس عالی شنانی، این بار رشیدفرخی در موقعیت عالی گلزنی قرار گرفت تا مهاجم تازه وارد مس بازهم اثرگذار باشد و گل تساوی تیم خود را با ضربه ای فنی و دقیق به ثمر برساند.

پس از این گل و در حالی که مسی ها می توانستند گل سوم راهم به ثمر برسانند اما داور بازی بازهم با یک تصممی سختگیرانه، رشیدفرخی را از مس با کارت قرمز روبرو ساخت تا مشخص شود مس در این بازی نباید از میزبان خود امتیاز کامل را بگیرد.

در نهایت در بازی که در نیمه دوم خود همه گونه ماجرایی داشت و سوت های داور تحت تاثیر جو سازی های میزبان نقش آفرین اصلی آن شد، در نهایت با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

 

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو