شماره‌ی خبر : ‌74685 | تعداد بازدید : 1156
دوشنبه 7 بهمن ماه 1398 ساعت 10:40

قزوین محلی برای جهش مس نوین در جدول لیگ دو

مس نوین در هفته شانزدهم بازی های لیگ دو در قزوین به میدان می رود تا اعتبار بیشتری به نتیجه بازی هفته گذشته ببخشد.

قزوین محلی برای جهش مس نوین در جدول لیگ دو

مس نوین در هفته شانزدهم بازی های لیگ دو در قزوین به میدان می رود تا اعتبار بیشتری به نتیجه بازی هفته گذشته ببخشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ نیم فصل دوم هرچند برای مس نوین در آستارا با شکستی تلخ آغاز شد اما این تیم توانست در کمترین فاصله زمانی با یک پیروزی روحیه بخش آن شروع نه چندان جالب را فراموش کند. این تیم هفته گذشته در کرمان مقابل شهرداری همدان به برتری رسید تا از خطر تیم های پایین تر خود در جدول رهایی یابد.

اما بازی مهم برای مس نوین در قزوین پیش روی این تیم است. نوین با تمرینات منظم و جدی در طول هفته به قزوین سفر کرده تا برای حرکت به سمت بالای جدول از سد کاسپین عبور کند. با توجه به امتیازی که دیگر تیم ها در روز نخست بازی های هفته از دست دادند، پیروزی در قزوین برای کاهش فاصله با تیم های بالاتر ماموریت حیاتی مس نوین است.

مس نوین در این بازی البته چهار بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و علاوه بر کیان عباسپور که تا پایان فصل قادر به همراهی این تیم نیست، حامد منصورآبادی هم به دلیل مصدومیت و مهران غلامشاهی و حمید محمدرفیعی به دلیل بیماری آنفولانزا از لیست مس نوین خارج شده اند.

با این حال دیگر بازیکنان در آمادگی کاملی به سر می برند و ظهر یکشنبه نیز در زمین اصلی یک تمرین سبک را انجام دادند و برای کسب پیروزی مصمم هستند. البته تیم کاسپین نیز در منطقه خطر جدول قرار گرفته و به دنبال پیروزی در خانه است تا به وضعیت بد خود در جدول سر و سامان بدهد. این بازی دوشنبه ساعت 14 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می شود.

خبر دیگر از تیم مس نوین اینکه کیان عباسپور بعد از اعزام به تهران و انجام معاینات دقیق پزشکی با پارگی رباط صلیبی به عنوان تشخیص نهایی روبرو شده است.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی مس نوین و شهرداری آستارا بود که کیان عباسپور برای تصاحب توپ در جدال با مهاجم حریف دچار مصدومیت زانو شد و فریادهای بلند او نیز حاکی از مصدومیتی جدی بود.

عباسپور بعد از این بازی و در بازگشت به کرمان معاینات اولیه را بر روی زانوی مصدوم خود انجام داد و سپس برای مشخص شدن میزان دقیق مصدومیتش با نظر باشگاه مس به تهران اعزام شد. آزمایشات اما اکنون حاکی از پارگی رباط صلیبی برای عباسپور است و این بازیکن به اجبار فصل را برای مس نوین از دست می‌دهد.

عباسپور سه هفته دیگر زانویش را در تهران جراحی می‌کند و پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، با قدرت و با روحیه به مستطیل‌های سبز کرمان برمی‌گردد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو