شماره‌ی خبر : ‌74687 | تعداد بازدید : 2536
سه‌شنبه 8 بهمن ماه 1398 ساعت 09:47

معارفه معاونت فنی و معاونت مالی و اقتصادی باشگاه مس کرمان(عکس)

صبح امروز آقایان فرهاد نژاد فصیحی و محمد کهندل به طور رسمی به ترتیب به عنوان معاونت فنی و معاونت مالی و اقتصادی باشگاه مس کرمان معرفی شدند.

معارفه معاونت فنی و معاونت مالی و اقتصادی باشگاه مس کرمان(عکس)

صبح امروز آقایان فرهاد نژاد فصیحی و محمد کهندل به طور رسمی به ترتیب به عنوان معاونت فنی و معاونت مالی و اقتصادی باشگاه مس کرمان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در مراسم معارفه مقامات جدید باشگاه مس؛ آقایان محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان و پاریزی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان به همراه جمعی از کارکنان و مربیان و سرپرستان باشگاه مس کرمان و برخی از مقامات اداره کل ورزش و جوانان استان حضور داشتند.

آقای محمودی نیا با معرفی آقایان نژادفصیحی و کهندل در سمت های جدید خود از آقایان کافی و ریانی معاونت فنی و معاونت مالی سابق باشگاه مس کرمان قدردانی و تشکر نمود و اعلام کرد: این عزیزان از ما جدا نخواهند شد و در کنار باشگاه مس کرمان به عنوان مشاور حضور خواهند داشت و ما قول ادامه همکاری را از آن ها گرفته ایم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان افزود: پست معاونت فنی و معاونت مالی دو پست بسیار مهم و حساس مدیریتی باشگاه مس کرمان هستند که آقایان کافی و ریانی در زمان حضور خود در این سمت ها به بهترین شکل آن ها را مدیریت کردند که جای سپاس فراوان از این عزیزان را دارد اما با توجه به مشغله آقای کافی در شرکت مس در تهران و حضور آقای کافی در موسسه ای دیگر، با صحبت هایی که با این عزیزان انجام شد، مقرر گردید آقابان نژادفصیحی و کهندل در این سمت ها معرفی شوند.

آقای محمودی نیا با بیان اینکه آقایان کافی و ریانی به دلیل مشغله کاری که در تهران داشتند نتوانستند در مراسم امروز حاضر باشند و از این بابت عذرخواهی کردند افزود: قطعا از توانایی های این عزیزان استفاده خواهد شد و آن ها در کنار باشگاه مس خواهند بود.

ایشان با اشاره به شایستگی های آقایان نژادفصیحی و کهندل گفت: هر دو چهره از مدیران جوان و شایسته ورزش کرمان محسوب می شوند که جنس ورزش را به خوبی می شناسند و بنده سابقه همکاری با آن ها در سال های اخیر را داشته ام و امیدوارم با حضور ایشان در باشگاه مس کرمان، شاهد موفقیت های بیشتر در امور مختلف باشگاه مس کرمان باشیم.

آقای پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز با تشکر از حسن انتخاب آقای محمودی نیا بابت اعتماد به مدیران جوان استان گفت: کاملا بر شایستگی های آقایان نژادفصیحی و کهندل که از نزدیک با آن ها فعالیت داشته ام ایمان دارم و امیدواریم با حضور این دو چهره مدیریتی جوان ورزش کرمان، شاهد شکوفایی بیشتر تیم های ورزشی باشگاه مس کرمان باشیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو