شماره‌ی خبر : ‌74769 | تعداد بازدید : 825
دوشنبه 28 بهمن ماه 1398 ساعت 18:14

ضارب مربی تیم فوتبال زیر 15 ساله های مس بازداشت شد

متاسفانه در جریان مسابقات مرحله اول فستیوال فوتبال زیر 15 ساله های کشور در شهر بم، مربی تیم فوتبال مس کرمان مورد ضرب و جرح قرار گرفت که ضارب وی صبح امروز بازداشت شد.

ضارب مربی تیم فوتبال زیر 15 ساله های مس بازداشت شد

متاسفانه در جریان مسابقات مرحله اول فستیوال فوتبال زیر 15 ساله های کشور در شهر بم، مربی تیم فوتبال مس کرمان مورد ضرب و جرح قرار گرفت که ضارب وی صبح امروز بازداشت شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای معین الدینی سرپرست تیم فوتبال زیر 15 ساله های مس با بیان این خبر در رابطه با رخ داده این حادثه گفت: در حالی که هنوز ربع ساعت از بازی تیم ما و تیم یزد باقی مانده بود، از سوی مقامات برگزار کننده بازی ها به ما گفتند که رختکن را برای تیم بعدی خالی کنید!! این در حالی بود که هنوز بازی تیم ما در جریان بود و مطابق قانون ما رختکن را باید پس از اتمام مسابقه و زمانی که بچه های تیم لباس را عوض کردند تحویل می دادیم.

سرپرست تیم زیر 15 ساله های مس افزود: متاسفانه با کلید یدکی که در اختیار داشتند درب رختکن تیم ما را باز کرده بودند و پس از اتمام مسابقه و در حالی که تیم ما راهی رختکن شده بود، دیدیم که وسایل تیم ما را از رختکن خارج کردند و آن ها را بیرون گذاشته بودند که صحنه ای بسیار زشت و توهین آمیز بود.

معین الدینی افزود: متاسفانه در این اثنی یکی از کوله پشتی های بازیکنان ما نیز مفقود شده بود و زمانی که این اتفاق رخ داد آقای محمدی مربی تیم ما به شدت عضبانی شد و به مقامات فدراسیون فوتبال نسبت به این قضیه معترض شد. پس از اینکه آقای محمدی با ناظر فدراسیون در حال صبحت بود یکی از مربیان تیم میزبان یعنی تیم بم وارد ماجرا شد که صحبت های طرفین بالا گرفت که در این زمان یکی از همراهان مربی تیم بم با چاقو به سمت آقای محمدی حمله کرد و دو ضربه به کتف وی وارد کرد.

سرپرست تیم زیر 15 ساله های مس افزود: پس از درگیری و در حضور مامور نیروی انتظامی که در ورزشگاه حاضر بود، قضیه صورتجلسه شد و ما شکایت خود را از ضارب اعلام کردیم و بلافاصله آقای محمدی را روانه بیمارستان کردیم.

وی با بیان اینکه ضارب صبح امروز توسط نیروی انتظامی بم دستگیر شده است گفت: او به بازداشتگاه منتقل شد و مراحل قانونی برای پرونده وی ادامه دارد.

آقای معین الدینی در رابطه با وضعیت مربی تیم فوتبال زیر 15 ساله های بم نیز گفت: شب گذشته ایشان برای عمل جراحی به کرمان آمد که در حدود 8 بخیه برروی کتف ایبشان زده شده است. خوشبختانه حال عمومی ایشان خوب است و خطری آقای محمدی را تهدید نمی کند اما این حادثه می توانست خیلی فجیع تر از این ها اتفاق بی افتد و ما خدارا شکر می کنیم که در زمان رخ دادن این اتفاق بچه های نوجوان تیم ما در صحنه حضور نداشتند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا