شماره‌ی خبر : ‌74779 | تعداد بازدید : 850
پنج‌شنبه 1 اسفند ماه 1398 ساعت 13:44

حاشیه های بازی تراکتور و مس/حق اعتراضی که برای کرمانی ها باز می ماند!

تیم فوتبال مس کرمان در حالی برای رقابت های جام حذفی به عنوان تدارکاتی و کسب تجربه نگاه می کرد و نگاهی کاملا جدی برای کسب قهرمانی در این مسابقات هرگز نداشت، اما نوع برنامه خود را در این مسابقات به خصوص در بازی برابر تراکتور در تبریز به محلی برای اعترا

حاشیه های بازی تراکتور و مس/حق اعتراضی که برای کرمانی ها باز می ماند!

تیم فوتبال مس کرمان در حالی برای رقابت های جام حذفی به عنوان تدارکاتی و کسب تجربه نگاه می کرد و نگاهی کاملا جدی برای کسب قهرمانی در این مسابقات هرگز نداشت، اما نوع برنامه خود را در این مسابقات به خصوص در بازی برابر تراکتور در تبریز به محلی برای اعتراض خود به سازمان لیگ باز می گذارد!

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این بازی در حالی در تاریخی بسیار فشرده و پس از دو بازی خارج از خانه و در کوران بازی های سنگین مس در لیگ یک ترتیب داده شده بود، که پیش از این، تاریخ مناسب این بازی برای مس و البته نامناسب برای تراکتور در جام حذفی، به راحتی آب خوردن و بدون بهانه ای مشخص از سوی سازمان لیگ تغییر کرد...

اما اعتراضات باشگاه مس به تاریخ بازی در 30 بهمن ماه که برای تیم مس بسیار فشرده و سنگین بود، با وجود قول و قرارهایی که تا لحظه آخر برای تغییر این برنامه گذاشته شده بود، تغییر نکرد تا مس در بدترین شرایط برنامه ریزی تنها این بازی را به احترام فوتبال ایران برگزار کند اما یک سو نگری سازمان لیگ به تغییر برنامه به سود تیم تراکتور، جای اعتراض را برای تیم مس باز نگه می دارد آن هم در حالی که می شد برنامه بازی تراکتور و مس را همزمان با بازی استقلال و سپاهان قرار داد اما سازمان لیگ اصرار عجیبی به برگزاری بازی مس در این مقطع زمانی برابر تراکتور داشت که بهرشکل انجام گرفت و البته کرمانی ها آن را در خاطر خواهند داشت.

تیم فوتبال مس در حالی برابر تراکتور در ورزشگاه یادگار امام به میدان رفت که بازی در دمای منفی 3 درجه و زیر بارش پراکنده برف انجام می شد که مس اصلا به شرایط در این بازی هم عادت نداشت.

آقای محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس به همراه آقای پاریزی مدیرکل اداره ورزش و جوانان کرمان این بازی را در تبریز از نزدیک مشاهده کردند که آقایان کهندل و نژادفصیحی نیز آن ها را همراهی می کردند.

هواداران تیم تراکتور با احترام به بازی فوتبال مس در تبریز و دوری از ضد فوتبال در پایان بازی تیم مس کرمان را به شدت تشویق کردند.

شادی پس از گل بهرام رشیدفرخی که خواستار فراهم شدن شرایط حضور بانوان در ورزشگاه های ایران شده بود با واکنش مثبت اهالی فوتبال روبرو شد.

علیرضا آرتا، امیر طاهر و ارشیا عباسی سه بازیکن رده سنی امید در این بازی با جو خاص خود برای مس به میدان رفتند تا این بازی تجربه بزرگی برای آن ها باشد.

ساکت الهامی مربی سابق مس به همراه مهدی تیکدری و میلاد فخرالدینی بازیکنان سابق این تیم، به گرمی با عوامل تیم مس برخورد کردند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا