شماره‌ی خبر : ‌74975 | تعداد بازدید : 851
دوشنبه 8 اردیبهشت ماه 1399 ساعت 11:24

تمدید قرارداد حمید صادقی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم هندبال مس کرمان

تیم هندبال مس کرمان که با هدایت حمید صادقی به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر کشور در سال 98 دست یافته بود، با هدایت وی کار خود را در بازی های فصل آینده دنبال خواهد کرد.

تمدید قرارداد حمید صادقی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم هندبال مس کرمان

تیم هندبال مس کرمان که با هدایت حمید صادقی به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر کشور در سال 98 دست یافته بود، با هدایت وی کار خود را در بازی های فصل آینده دنبال خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در جلسه ای که صبح امروز در باشگاه مس کرمان برگزار شد، آقای محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان قرارداد حمید صادقی را به عنوان سرمربی تیم هندبال مس کرمان برای فصل آینده نیز تمدید نمود.

در این جلسه آقای محمودی نیا ضمن تبریک و خسته نباشید مجدد به عوامل و بازیکنان تیم هندبال مس کرمان، تلاش آن ها را برای ثبت این افتخار بزرگ برای باشگاه مس کرمان و ورزش استان ستودنی شمرد و از برنامه ریزی برای تداوم این موفقیت خبر داد.

مدیرعامل باشگاه مس در این جلسه با بیان اینکه باید به سرعت در جهت تداوم این قهرمانی و ثبت دست آوردهای جدید برای تیم هندبال مس کار را آغاز کرد گفت: موفقیت این تیم که عمده نفرات آن را بازیکنان بومی استان تشکیل می دادند نیاز به برنامه ریزی دقیق برای تدام دارد و با توجه به حضور این تیم در مسابقات باشگاه های آسیا باید تدارکات این تیم را در جهت تقویت بیشتر، با برنامه ریزی دقیق تری انجام داد و از همین رو آقای صادقی سرمربی موفق فصل قبل این تیم را در سمت خود خفظ کردیم تا از همین امروز برنامه های دقیق خود را برای بازی های فصل آینده تدارک ببیند.

آقای محمودی نیا با اشاره به اینکه طبق رهنمودهای آقای دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس، باشگاه های ورزشی این شرکت باید در مسیر حرفه ای شدن و قهرمانی گام بردارند گفت: موفقیت تیم هندبال مس اتفاق بزرگی در این مسیر بود و مطالبه گری این تیم با شرایط و امکانات موجود برای کسب قهرمانی آن هم با اقتدار کامل باید در مسابقات آسیایی و بازی های فصل بعد لیگ برتر نیز ادامه داشته باشد تا این تیم همچنان نماینده شایسته ای برای افتخار آفرینی با نام مس باقی بماند.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان نیز پس از ابقا در سمت خود با بیان اینکه کار برای تیم هندبال مس کرمان در سال پیش رو بسیار سخت تر خواهد شد گفت: هندبال ایران چند سال است که در رقابت های باشگاهی آسیا مقام خوبی را کسب نکرده است و شکستن طلسم این موضوع توسط تیم هندبال مس کرمان می تواند اعتبار و افتخار بزرگی برای هندبال ایران و باشگاه مس کرمان باشد که این موضوع نیاز توجهات هرچه بیشتر به این تیم از سوی تمام ورزش استان را دارا می باشد.

آقای صادقی با تشکر از مدیریت شرکت ملی صنایع مس از حمایت های بی دریغ آقای محمودی نیا و اعضای هیات مدیره این باشگاه

قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد که با اعتماد انجام شده به او، در پایان سال جاری نیز، بازهم تیم هندبال مس کرمان نتایج و عناوین ارزشمندی را به ثبت برساند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز