شماره‌ی خبر : ‌75258 | تعداد بازدید : 1442
دوشنبه 13 مرداد ماه 1399 ساعت 01:15

نیروی زمینی 1_2 مس کرمان/ مس کرمان از نیروی زمینی به سمت آسمانی شدن

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه روند نتایج عالی خود برای صعود به لیگ برتر در بازی هفته سی و دوم خود در رقابت های لیگ دسته اول کشور موفق شد با گل های مهرداد قنبری و مهدی عسگری برابر نیروی زمینی به پیروزی دو بر یک دست یابد.

نیروی زمینی 1_2 مس کرمان/ مس کرمان از نیروی زمینی به سمت آسمانی شدن

 تیم فوتبال مس کرمان در ادامه روند نتایج عالی خود برای صعود به لیگ برتر در بازی هفته سی و دوم خود در رقابت های لیگ دسته اول کشور موفق شد با گل های مهرداد قنبری و مهدی عسگری برابر نیروی زمینی به پیروزی دو بر یک دست یابد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مسی ها در حالی برابز نیروی زمینی قرار گرفتند که هر دو تیم با دو هدف مختلف به دنبال سه امتیاز این‌بازی بودند...مس کرمان که برای صعود می جنگید و نیروی زمینی که برای فرار از سقوط جان در زمین گذاشته بود از همین رو مشخص بود که بازی با شرایط کاملا خاصی برگزار خواهد شد.

مجتبی حسینی سرمربی مس در این‌ بازی سرنوشت ساز تیم خود را با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میثم تهی دست، علیرضا آرتا، مجتبی مقتدایی، مهرداد قنبری، مهران امیری، میثم فردوسی، مهدی عسگری، حسین شنانی، یاسر فیضی و ابوذر صفرزاده به زمین فرستاد.

بازی هنوز سروشکل خود را نگرفته بود که در دقیقه 3 برروی یک غافلگیری محض، مدافعان مس اجازه گلزنی به بهرام احمدی در تیم نیروی زمینی دادند.

برروی یک پاس بین مدافعان، این بازیکن فضای کافی برای شوت زنی را پیدا کرد و ضربه ای فنی و دقیق گل اول بازی را به ثمر رساند.

اما این گل زودهنگام به هیچ وجه تمرکز بازیکنان مس کرمان را بهم نریخت و در دقیقه 7 بازی بود که با فرار عالی یاسر فیضی در پشت مدافعان نیروی زمینی و تک به تک او با دروازه بان حریف، وی مجبور به خطای پنالتی برروی فیضی شد تا موقعیت گل تساوی برای مس فراهم شود.

مهرداد قنبری با آرامش و دقت بالا این ضربه را تبدیل به گل مساوی کرد تا همه چیز از نو آغاز شود.

بعد از این گل تیم نیروی زمینی همچنان توان خود را برای گلزنی امتحان می کرد و یک بار هم تیر دروازه مس را در دقیقه 15 به لرزه در آورد.

اما از دقیقه 20 این تیم مس بود که جریان بازی را در دست گرفت و طرح و نقشه های مختلف خود را برای گلزنی در زمین پیاده کرد.

پس از تسلط این تیم بر زمین نیروی زمینی، سرانجام در دقیقه 30 بازی مهدی عسگری کار را برای مس تمام کرد.

پاس عالی شنانی که در دومین هفته متوالی برای مس گلسازی می کرد به زیبایی به عسگری رسید تا این بازیکن با ضربه فنی و دقیق توپ را به کنج دروازه نیروی زمینی بفرستد تا بازی دو بر یک شود.

در ادامه مسی ها بازی را کنترل کردند تا با همین برتری نیمه اول را به پایان برسانند و به رختکن بروند.

در نیمه دوم این تیم نیروی زمینی بود که هیچ چیز برای از دست دادن نداشت و با تمام توان برای نباختن به زمین مسابقه آمد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که نوشی صوفیانی در دروازه مس با واکنش عالی شوت محکم بازیکن نیرو را دفع کرد تا آمادگی خود را برای حفظ دروازه مس در این نیمه نشان دهد.

تیم نیروی زمینی که به طور کلی فوتبال خوبی را نمایش می داد برای رسیدن به گل تساوی، خط دفاعی مس را به چالش کشید اما مسی ها که در هفته های اخیر نشان داده بودند در کارهای دفاعی فوق العاده هستند، در نیمه دوم بازهم با همان اقتدار کمترین فضا را برای فرصت سازی میزبان می دادند. 

در دقیقه 70 بازی مس اولین تعویض خود را برای تقویت خط دفاعی انجام داد و پوریا غلامی را جانشین شنانی کرد. دو دقیقه از حضور غلامی نگذشته بود که ضربه پا بسیار بد و محکم بازیکن نیروی زمینی سر غلامی را شکست تا داور با کارت قرمز بازیکن نیروی زمینی‌را جریمه کند.

تیم نیروی زمینی با وجود یک یار کمتر همچنان در زمین مس کرمان خیمه حملات خود را برپا کرده بود تا نشان دهد با ده نفر هم قصد باخت ندارد. 

هرچند تیم مس کرمان نیز در ضد حملات برنامه های خاص خود را داشت و در چند صحنه توسط فیضی و صفرزاده برروی دروازه نیرو خطرآفرینی کرد.

در دقیقه 79 این دیدار بهرام رشیدفرخی جای یاسر فیضی و رضا صدری به جای پوریا غلامی وارد زمین شدند تا مس همچنان سه امتیاز حیاتی خود را در این بازی حفظ کند.

با وجود حملات نیروی زمینی به سمت دروازه مس بازهم کارهای دفاعی عالی مس دروازه این تیم را به روی حریف کاملا بسته نگه داشته بود.

حسین حیدری در دقایق پایانی جای پوریا غلامی که از ناحیه سر خونریزی داشت را گرفت اما در دقیقه 90 بازی بود که داور کارت زرد دوم را به بهرام رشیدفرخی نشان داد تا هر دو تیم را با یک یار کمتر در این بازی جریمه کرده باشد.

در دقایق وحشتناک تلف شده تیم مس حتی می‌تواست با ضربه غافلگیر کننده صفرزاده به گل دوم خود برسد که دروازه بان نیرو توپ‌ را از روی خط دروازه خود برگشت داد.

بهرشکل در پایان این بازی پر از حادثه و سرنوشت ساز، تیم مس‌کرمان موفق شد پیروزی دو بر یک خود را تا پایان 90 دقیقه حفظ کند و با این سه امتیاز برابر نیروی زمینی، خود را یک گام دیگر به آسمانی شدن نزدیک نماید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو