شماره‌ی خبر : ‌75274 | تعداد بازدید : 558
پنج‌شنبه 16 مرداد ماه 1399 ساعت 13:21

آرامش و تمرکز بیشتر، برگ برنده مس برابر آلومینیوم/به امید ناپنالتی!

تیم فوتبال مس در حالی روز شنبه از آلومینیوم در کرمان میزبانی می کند که میهمان به خوبی می داند در صورت عدم پیروزی در کرمان، شانس صعودش به حداقل ترین حالت ممکن خواهد رسید.

آرامش و تمرکز بیشتر، برگ برنده مس برابر آلومینیوم/به امید ناپنالتی!

تیم فوتبال مس در حالی روز شنبه از آلومینیوم در کرمان میزبانی می کند که میهمان به خوبی می داند در صورت عدم پیروزی در کرمان، شانس صعودش به حداقل ترین حالت ممکن خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ از همین روست که در این بازی حساس، مسی های شهر کرمان نسبت به حریف آرامش و دقت بیشتری خواهند داشت و باید از این برگ برنده خود نهایت استفاده را کنند و از اشتباهات احتمالی حریف نهایت استفاده را برای زدن ضربه نهایی بهره کامل را ببرند.

کاری که در بازی های قبل مس در استفاده از آن تحصص خود را نشان داده است و از کوچکترین اشتباه حریف به سود خود بیشترین استفاده را برده است.

با این وجود تیم آلومینیوم که همینک با 57 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و از 32 بازی قبلی خودش 15 پیروزی، 12 تساوی و 5 شکست ثبت کرده است و 38 گل زده در برابر 20 گل خورده در کارنامه ثبت کرده است، تیمی نشان داده است که باید کاملا برابر آن ها با تلاش فراوان بازی کرد.

هرچند این تیم در سه هفته اخیر با پنالتی های متوالی که داوران به سود این تیم اعلام کرده اند به پیروزی رسیده است اما بهرشکل این تیم در 5 بازی قبلی خود سه برد و دو شکست ثبت کرده است و این تیم به بازی برابر مس در کرمان به عنوان آخرین شانس صعود خود نگاه خواهد کرد.

شاگردان رسول خطیبی تا پیش از سفر به کرمان در 16 بازی خارج از خانه به میدان رفته اند که حاصل آن 5 پیروزی، 3 شکست و 8 مساوی برای این تیم بوده است.

در این بازی های خارج از خانه آلومینیوم 12 گل زده و 11 گل خورده در کارنامه خود ثبت کرده است.

با پنالتی های متوالی که در هفته های اخیر برای این تیم اعلام شده است که سه تای آن ها در سه بازی متوالی قبلی این تیم بوده است، و میثم مجیدی آن ها را برای آلومینیوم تبدیل به گل کرده است، این بازیکن با 8 گل زده بهترین گلزن این تیم می باشد.

سعید خردمند نیز در این تیم 8 گله می باشد و پیمان میری نیز با 5 گل دیگر بازیکن گلزن این تیم در این فصل بوده است.

اما شاید یکی از بهترین بازیکنان آلومینیوم را در این فصل حامد پاکدل بدانیم که بازی های خوبی برای این تیم در این فصل انجام داده است و از دیگر بازیکنان سرشناس این تیم می توان به سجاد بیرانوند، امیر رنگرز، مهدی قریشی، محمد علی نژاد، میثم آقایی اشاره کرد که تیم پرمهره ای برای آلومینیوم در این فصل تشکیل داده بودند.

بهرشکل تیم آلومینیوم که در هفته های اخیر با استفاده از تاکتیک گرفتن پنالتی از بازی های خود نتیجه گرفته است، در بازی با مس کرمان نیز با تمام توان به میدان خواهد آمد اما همگان امیدوارند با رخ ندادن صحنه هایی از جمله پنالتی های مشکوک، تیم مس کرمان در زمین خود با همت و تلاش نفرات شایسته خود، نتیجه لازم را از این بازی بگیرد و صعود خود را به لیگ برتر قطعی کند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا