شماره‌ی خبر : ‌75344 | تعداد بازدید : 1568
دوشنبه 17 شهریور ماه 1399 ساعت 10:59

زهرا نعمتی دهم مهر ماه با کمان خود راهی ترکیه می شود

زهرا نعمتی کماندار پرافتخار کشورمان برای کسب آمادگی بیشتر جهت کسب جواز حضور در المپیک، راهی تورنمنت ترکیه شد.

زهرا نعمتی دهم مهر ماه با کمان خود راهی ترکیه می شود

زهرا نعمتی کماندار پرافتخار کشورمان برای کسب آمادگی بیشتر جهت کسب جواز حضور در المپیک، دهم مهر ماه راهی تورنمنت ترکیه می شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مسابقات آزاد تیروکمان زیر نظر فدراسیون جهانی در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان 11 تا 13 مهر در آنتالیا ترکیه برگزار می شود و 4 کماندار از ایران نیز با حمایت آکادمی راد در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

بهرام ملکی مدیر آکادمی راد با اعلام این خبر افزود:  بعد از هشت ماه تعطیلی اردوها، تورنمنت آزاد ترکیه زیر نظر فدراسیون جهانی در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در آنتالیا ترکیه برگزار می شود که از ایران نیز 4 نماینده با هزینه آکادمی به این تورنمنت اعزام خواهند شد.

وی درباره نفرات اعزامی به این تورنمنت گفت: در رشته ریکرو زهرا نعمتی و میلاد وزیری به مربیگری زهرا شعبانی و در رشته کامپوند سید حسام الدین کوثر و صالح پالیزبان به مربیگری جبرائیل عبادی به همراه رسول جوان به عنوان سرپرست 10 مهر عازم این مسابقه خواهند شد.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: برای اعزام کمانداران به این تورنمنت تمام کارها از جمله ثبت نام در سایت فدراسیون جهانی تیروکمان، خرید بلیت و رزرو هتل در ترکیه انجام شده و اگر تا 10 مهر به خاطر بیماری کرونا پروازها کنسل نشود، در این تورنمنت شرکت خواهیم کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز