شماره‌ی خبر : ‌75400 | تعداد بازدید : 1237
چهارشنبه 2 مهر ماه 1399 ساعت 11:35

حسین حیدری: همیشه سرباز مس کرمان خواهم بود

حسین حیدری که در بازی های فصل قبل لیگ یک با بازوبند کاپیتانی تیم مس در زمین حاضر بود با جدایی از این تیم راهی لیگ برتر شد تا پیراهن تیم ماشین سازی تبریز را بر تن کند.

حسین حیدری: همیشه سرباز مس کرمان خواهم بود

حسین حیدری که در بازی های فصل قبل لیگ یک با بازوبند کاپیتانی تیم مس در زمین حاضر بود با جدایی از این تیم راهی لیگ برتر شد تا پیراهن تیم ماشین سازی تبریز را بر تن کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این بازیکن که محصول آکادمی باشگاه مس کرمان می باشد در رابطه با جدایی خود از تیم مس گفت: قبل از هر چیز بگویم که از صمیم قلب دوست داشتم در رقابت های این فصل لیگ برتر با پیراهن مس کرمان بازی کنم و برای این هدف در بازی های فصل قبل تمام تلاش خود را هم به همراه تمام تیم به خرج دادیم که شرایطی پیش آمد تا فقط با یک گل کمتر به این مهم دست پیدا نکنیم که اگر فوتبال روی سیاه خود را به ما نشان نمی داد این صعود با توجه به تیم خوب فصل قبل رقم خورده بود.

وی افزود: برای فصل جدید رقابت ها من چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری داشتم و بهرشکل هدف هر فوتبالیستی پیشرفت و بازی در تیم های سطح بالاتر برای رسیدن به مدارج بهتر و حتی تیم ملی است و این فرصتی بود که با توجه به شرایط سنی من می بایست در این فصل رقم بخورد از همین رو الویت خود را بازی در تیم های لیگ برتری قرار داده بودم.

حیدری با بیان اینکه باشگاه برای او در مذاکرات شرایط تمدید قرارداد را فراهم کرده بود گفت: آقایان محمودی نیا مدیر عامل و مهاجری سرمربی نسبت به من خیلی لطف داشتند و در مذاکرات برای تمدید شرایط خوبی را نیز برای ادامه بازی پیشنهاد دادند که این حسن اعتماد آن ها به من جای تشکر دارد اما بهرحال شرایط من به گونه ای بود که می بایست در این فصل در لیگ برتر فوتبال خود را ادامه دهم تا مسیری که برای فوتبال خود در نظر داشتم طی شود.

مدافع فصل قبل مس کرمان با بیان اینکه به عنوان یک بازیکن کرمانی و فوتبالیستی که از باشگاه مس کرمان به فوتبال ایران معرفی شده است گفت: من همیشه خودم را سرباز تیم باشگاه مس کرمان می دانم و از اینکه باشگاه مس این فرصت را در اختیارم قرار داد که خودم را به فوتبال ایران معرفی کنم بسیار قدردان باشگاه مس کرمان و همه مربیان خود هستم. و همچنین از آقای محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان تشکر ویژه ای دارم که هم در فصل قبل و هم در این فصل نسبت به من لطف داشتند و این اطمینان را دارم که تیم مس کرمان در بازی های این فصل لیگ یک با هدایت آقای مهاجری که یکی از مربیان سرشناس فوتبال ایران می باشد می تواند در زمره مدعیان صعود باشد و انشاالله در پایان این فصل تیم مس کرمان به آنچه که در فصل قبل شایستگی آن را داشت دست پیدا کند و صعود به لیگ برتر توسط تیم مس کرمان که همیشه در قلب من جای دارد رقم بخورد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز