شماره‌ی خبر : ‌75591 | تعداد بازدید : 567
یکشنبه 25 آبان ماه 1399 ساعت 10:30

ادامه لیگ برتر دوچرخه سواری سرگردان جاده کرونا!

در حالی که دوچرخه سواران مس کرمان دو مرحله از رقابت های جاده و یک مرحله از مسابقات پیس را پشت سر گذاشتند، اما ادامه این رقابت ها سرگردان جاده کرونا در کشور شده است!

ادامه لیگ برتر دوچرخه سواری سرگردان جاده کرونا!

در حالی که دوچرخه سواران مس کرمان دو مرحله از رقابت های جاده و یک مرحله از مسابقات پیس را پشت سر گذاشتند، اما ادامه این رقابت ها سرگردان جاده کرونا در کشور شده است!

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دوچرخه سواران مس در حال حاضر در رده سوم جدول رقابت های جاده و چهارم رقابت های پیست می باشند و باید در سه مرحله از این مسابقات پا در رکاب شوند اما فدراسیون دوچرخه سواری برای به پایان رساندن لیگ برتر باید منتظر بهبود اوضاع شیوع کرونا در استان ها باشد.

ایسنا در این باره نوشت مرحله سوم و پایانی لیگ برتر دوچرخه سواری جاده قرار بود 14 آبان در رامسر برگزار شود اما به دلیل افزایش شیوع کرونا، برگزاری این رودیداد لغو شد.اکنون با توجه به افزایش محدودیت ها در شهر های مختلف، فدراسیون برای برگزاری مرحله پایانی لیگ خود به مشکل برخورده است در حالی که باید تا پایان سال 2020، لیگ جاده خود را به اتمام برساند.

خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد بلاتکلیف بودن برگزاری مرحله سوم لیگ دوچرخه سواری جاده گفت: ما در مدت 45 روز دو مرحله از آن را برگزار کردیم و می خواستیم مرحله سوم آن را برگزار کنیم و پس از آن اردوی تیم ملی را آغاز کنیم که لغو شد. در جلسه ای که با همکاران داشتیم قرار شد چند استان را که شرایط برگزاری را دارند مد نظر قرار بدهند تا هر زمان وضعیت مناسب بود،  ادامه لیگ را برگزار کنیم.

او ادامه داد: واقعا شرایط غیر قابل پیش بینی و مبهم است و برگزاری یا عدم برگزاری لیگ، بستگی به وضعیت شیوع کرونا در روز های آینده دارد. اگر این شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند، مجبوریم با همان دو مرحله، قهرمان لیگ را مشخص کنیم و پیش از این هم این مسئله را به اطلاع باشگاه ها رسانده بودیم.

قمری در مورد ضرورت تعیین تکلیف لیگ جاده تا قبل از پایان سال 2020 میلادی گفت: باشگاه ها اگر بخواهند برای سال آینده در اتحادیه جهانی دوچرخه سواری ثبت نام کنند تا در مسابقات بین المللی شرکت کنند، باید مسابقات داخلی ما تمام شده باشد تا دوچرخه سواران آزاد باشند و نقل و انتقال صورت گیرد. 

او افزود: از طرفی ورزشکاران فصل بدنسازی را هم پیش رو دارند  و هر چه رکابزن مجبور  باشد همچنان تمرین کند، فصل بدنسازی را از دست می دهد و باید لیگ را زودتر تمام کنیم تا دوچرخه سواران بتوانند بدنسازی کنند. کلا کرونا باعث بهم ریختگی تمام برنامه های ما شده است.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز