شماره‌ی خبر : ‌75879 | تعداد بازدید : 869
دوشنبه 29 دی ماه 1399 ساعت 18:58

استقلال ملاثانی 1-0 مس کرمان/مس اسیر ضد فوتبال ملاثانی

در روزی که ضد فوتبال و مسائل حاشیه ای از قبل مسابقه مس کرمان در اهواز برابر استقلال ملاثانی تا پایان آن حرف اول را می زد، این تیم با یک گل مغلوب میزبان خود شد.

استقلال ملاثانی 1-0 مس کرمان/مس اسیر ضد فوتبال ملاثانی

در روزی که ضد فوتبال و مسائل حاشیه ای از قبل مسابقه مس کرمان در اهواز برابر استقلال ملاثانی تا پایان آن حرف اول را می زد، این تیم با یک گل مغلوب میزبان خود شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته دهم رقابت های لیگ یک تیم مس کرمان در ورزشگاه تختی اهواز با ترکیب سجاد بیرانوند، ماهان رحمانی، سلمان بحرانی، محمد رضا پورمحمد، میلاد غریبی، بابا محمدی، پیمان میری، آرمان اکوان، علی تهامی، وحید اسماعیل بیگی و پیام ملکیان به مصاف میزبان خود رفت.

اتفاقات پیش از شروع بازی کاملا مشخص می کرد که پیش بینی مسی ها برای داشتن یک روز پر دردسر در اهواز و برابر تیم پرحاشیه استقلال ملاثانی کاملا درست بوده است جایی که عوامل تیم میزبان برخلاف رسم میهمان نوازی با ضرب و شتم از مربی تیم مس در بدو ورود به ورزشگاه استقبال کردند!

با عدم حضور نیروی انتظامی در ورزشگاه، عوامل میزبان به راحتی این اقدام را انجام دادند تا مسی های شهر کرمان را کاملا با مسائل حاشیه ای آماده این بازی کنند...کاری که در بازی های تیم ملاثانی ظاهرا امری عادی شده است!

بهرشکل در این شرایط عجیب بازی آغاز شد و در دقیقه 7 مسابقه در حالی که داور بازی می توانست بی احتیاطی مدافع تیم ملاثانی را در خطای هند پنالتی اعلام کند، در جو این ورزشگاه و میزبان کاملا چشم پوشی کرد.

آنچه که در جریان کلی مسابقه نیز به چشم می آمد اعتراض ها و تنش های بی پایان نیمکت تیم ملاثانی برای تحت تاثیر قرار دادن داور بود که این موضوع نیز البته کاملا برای این بازی قابل پیش بینی بود!

در نیمه اول و در حالی که زمین مسابقه نیز به هیچ وجه کیفیت لازم برای برگزاری یک بازی در شرایط مطلوب را نداشت، دو تیم به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند.

اما با شروع نیمه دوم تیم مس کرمان به دلیل مصدومیت میری دست به تعویض زد و علی صفیا را جانشین او در زمین مسابقه کرد. در دقیقه 55 بازی نیز محمد رضا پورمحمد جای خود را به جواد جلالی در زمین مسابقه داد.

نیمه دوم نیز تحت تاثیر جریان مسابقه که با حواشی و سروصداهای زیاد میزبان و کیفیت پائین چمن مسابقه همراه بود، بار فنی زیادی نداشت و شوت خطرناک بحرانی از معدود موقعیت های خطرناک بازی در ابتدای نیمه دوم محسوب می شد.

در دقیقه 63 مس به یک گل هم رسید که با پرچم کمک داور آفساید اعلام شد که البته جای کارشناسی دقیق برای این صحنه وجود دارد.

اما در دقیقه 71 بازی و در حالی که تیم ملاثانی هیچ برتری خاصی نه در زمین بازی و نه در خلق موقعیت داشت، بازهم بدشانسی محض یقه مس کرمان را گرفت و تک موقعیت حریف با شوت سجاد عبدویی بر سه کنج دروازه مس کرمان نشست تا همین صحنه سرنوشت نتیجه بازی را بسازد.

بعد از این گل اتلاف وقت از سوی تیم ملاثانی تنها نکته بارز بازی بود که کیفیت مسابقه را نیز بدتر از پیش کرده بود.

در دقیقه 80 مسابقه عظیم گوک و بهرام رشیدفرخی به جای اسماعیل بیگی و ملکیان برای مس به میدان آمدند.

در دقیقه 88 مس فرصت عالی برای زدن گل تساوی داشت که صفیا موقعیت خود را در دهانه دروازه حریف به آسمان کوبید.

در اوقات تلف شده بازی نیز مسی های شهر کرمان بازهم موقعیت برای گلزنی داشتند که ظاهرا قرار نبود توپی از آن ها در این بازی راهی به دروازه استقلال ملاثانی پیدا کند.

در دقیقه 96 مسابقه نیز داور بازی با نشان دادن کارت زرد دوم به آرمان اکوان این بازیکن مس را اخراج کرد تا او غایب مس در بازی بعد برابر آرمان گهر سیرجان باشد.

بهرشکل مس کرمان این بازی را یک بر صفر واگذار کرد اما نتایج سایر بازی های این هفته به گونه ای رقم خورد که مس با 18 امتیاز با تیم های صدر جدول هم امتیاز باشد و تنها به دلیل تفاضل گل در رده سوم جدول قرار بگیرد.


دوشنبه 29 دی ماه 1399 ساعت 21:41
همه ما میدانیم لیگ یک لیگ پرتنش و با حاشیه های زیادی همراه است تیم مس هماهنگ نیست در خط میانی و حمله مشکل دارد در زمین میزان پاس های ضعیف به هم زیاده بیاییم بحث داوری و زمین را بهانه نکنیم در لیگ برتر هم داوری ها مشکل دارند آقای مهاجری باید روی تیم بیشتر کار کند تیم مس روی زمین و پاس های تو عرض مشکل دارد و بیشتر به زیر توپ میزنند تا پاس سالم به هم بدهند امیدوارم نظر مرا بعنوان یک هوادار بگذاریدممنون
سه‌شنبه 30 دی ماه 1399 ساعت 07:58
بهانه بس است، می اگر میخواد لیگ برتری شود باید هم شخصیت لیگ برتری پیدا کنه هم به راحتی از پس حاشیه ها بربیاد.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا