شماره‌ی خبر : ‌75893 | تعداد بازدید : 439
جمعه 3 بهمن ماه 1399 ساعت 18:05

کمیته داوران مسئول مستقیم این اشتباهات مهلک داوری بر علیه مس کرمان است

سرمایه گزاری کمیته داوران و پرورش داوران از سوی این نهاد اصلا نباید به قیمت سرمایه سوزی باشگاه های فوتبال کشور از جمله مس کرمان منجر شود و قرار نیست هزینه پرورش داوران جوان با اشتباهات مهلک آن ها از جیب باشگاه ها پرداخت شود

کمیته داوران مسئول مستقیم این اشتباهات مهلک داوری بر علیه مس کرمان است

سیاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال در این فصل از رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، پرورش داوران جوان و استفاده حداکثری از داوران کم تجربه در این رقابت ها بوده است که سبب شده است اشتباهات مهلک داوری در بازی های این فصل لیگ یک به شدت افزایش پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس کرمان یکی از تیم های این فصل لیگ یک فوتبال کشور محسوب می شود که در دسته تیم هایی قرار گرفته است که نه تنها از ابتدای مسابقات از این اشتباهات داوری سود نداشته است که تقریبا 7 اشتباه بسیار مهلک در ده بازی این تیم در این فصل از رقابت ها بر علیه آن از سوی این داوران رخ داده است که آماری بسیار فاجعه بار محسوب می شود.

تیم فوتبال مس کرمان در این فصل ثابت کرده است که به هیچ عنوان در پایان بازی های خود به دنبال توجیه نتایجش با اشتباهات داوری نبوده است و اصلا قصد بازی های رسانه ای در این زمینه را ندارد و درست وقتی به اشتباهات شکل گرفته علیه خود اشاره می کند که کارشناسان داوری و صحنه های آن از طریق برنامه های معتبر مثل فوتبال یک مورد بررسی قرار می گیرد تا به وضوح اشتباهات داوری شکل گرفته بر علیه مس کرمان را اعلام و اثبات نماید.

در حالی که مس کرمان در بازی های قبلی خود نیز در این زمینه به شدت متضرر شده بود، با کارشناسی داوری بازی استقلال ملاثانی و مس کرمان توسط کارشناس داوری برنامه فوتبال یک از شبکه ورزش، مشخص شد که در بازی مس کرمان برابر حریف خود در اهواز، یک پنالتی مسلم برای مس کرمان اعلام نشده است و گل مس کرمان نیز به اشتباه آفساید گرفته شده است.

مس کرمان پس از پایان بازی با وجود اینکه از این اجحاف بر علیه خود خبر داشت، هیچ اعتراضی نکرد و آن را منوط به نظر کارشناسان قرار داد و حالا با تائید رسمی این اشتباهات به خصوص خطای هند واضح و پنالتی مدافع استقلال ملاثانی حق خود می داند که در این زمینه بیشتر به کمیته داوران هشدار دهد و ادامه این روند مهلک اشتباهات داوری را بسیار ناامید کننده و آزار دهنده بداند.

اصولا در دنیای فوتبال و لیگ های معتبر رسم بر این است که اشتباهات داوری وجود نداشته باشد مگر در برخی از بازی ها ولی با سیاست درپیش گرفته شده از سوی کمیته داوران در لیگ یک این فصل و به خصوص برای تیمی مثل مس کرمان، اشتباهات مهلک داوری وجود دارد مگر در برخی از بازی ها...!!!

این برای کمیته داوران فوتبال ایران بسیار زشت و ناامید کننده است که تیم های فوتبال در آن در هر بازی منتظر یک اشتباه بزرگ بر علیه خود از سوی داوران باشند؛ درست مثل اشتباهاتی که در بازی با استقلال ملاثانی بر علیه مس کرمان صورت گرفت و پنالتی واضح و روشن مس کرمان در اهواز گم شد.

از قبل این بازی، باشگاه مس کرمان در مرجع رسانه ای خود اعلام کرده بود که اتفاقات حاشیه ای در بازی با استقلال ملاثانی به هدف تحت تاثیر قرار دادن داوری صورت خواهد گرفت و دقیقا همین موضوع سبب شد که داور مسابقه پنالتی خیلی واضح مس کرمان را نادیده بگیرد و گل صحیح به زعم کارشناس داوری را نیز آفساید اعلام کند و این کاملا ناشی از سیاست در پیش گرفته شده کمیته داوران است.

سرمایه گزاری کمیته داوران و پرورش داوران از سوی این نهاد اصلا نباید به قیمت سرمایه سوزی باشگاه های فوتبال کشور از جمله مس کرمان منجر شود و قرار نیست هزینه پرورش داوران جوان با اشتباهات مهلک آن ها از جیب باشگاه ها پرداخت شود و از همین رو کمیته داوران مسئول مستقیم این اشتباهات مهلک می باشد... مسی های کرمان فراموش نمی کنند که فصل قبل درست به دلیل همین اشتباهات بود که از صعود به لیگ برتر بازماندند و حالا مجددا نشانه این اشتباهات بر شقیقه مس کرمان قرار گرفته است و دائما شلیک می کند...

گل تیم گل ریحان به مس کرمان در دقیقه 90 که با اشتابه داوری به ثمر رسید، مردود کردن گل سالم مس در ساوه برابر خوشه طلایی، مردود کردن گل سالم مس برابر شاهین بوشهر، عدم اعلام پنالتی واضح مس در بازی برابر نود و دو اشتباهی که داور در بازی با استقلال ملاثانی مرتکب شد، تنها بخشی از اشتباهات واضح و مهلک داوری بر علیه مس کرمان در این فصل بوده است که همگی با کارشناسی داوری تائید شده اند و جالب اینکه برگه سودآوری مس کرمان از اشتباهات داوری از ابتدای فصل نیز کاملا سفید است...!

 


شنبه 4 بهمن ماه 1399 ساعت 11:28
باید باشکاه از طرق مختلف مثل روزنامه های کثیر الانتشار، نمایندگان مجلس و نهایت شارلاتانیزم رسانه ای عمل کنه! اگه خدا بخواد سپرست باشگاه یه آدم رسانه ای هستش
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو