شماره‌ی خبر : ‌76044 | تعداد بازدید : 681
جمعه 1 اسفند ماه 1399 ساعت 18:00

مس کرمان 2-0 خیبر خرم آباد/ فتح خیبر برای فتح صدر جدول

تیم فوتبال مس کرمان با گل های بهرام رشید فرخی و محمد علی صفیا با نتیجه دو بر صفر تیم خیبرخرم آباد را شکست داد تا بر صدر جدول تکیه زند.

مس کرمان 2-0 خیبر خرم آباد/ فتح خیبر برای فتح صدر جدول

تیم فوتبال مس کرمان با گل های بهرام رشید فرخی و محمد علی صفیا با نتیجه دو بر صفر تیم خیبرخرم آباد را شکست داد تا بر صدر جدول تکیه زند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و در ورزشگاه باهنر کرمان، تیم مس میزبان خیبر خرم آباد بود که رضا مهاجری تیم خود را با ترکیب سجاد بیرانوند، عظیم گوک، علی تهامی، محمدرضا پورمحمد، امیر طاهر، حمید طاهری فرد، وحید اسماعیل بیگی، پیمان میری، سلمان بحرانی، میلاد غریبی و بهرام رشیدفرخی روانه میدان کرد.

در حالی که بازی در هوای طوفانی و بارانی شهر کرمان آغاز شد اما دو تیم با مدارا بازی را آغاز کردند و در شروع کار بیشتر به شناخت از یکدیگر پرداختند.

در دقیقه 18 بازی اولین موقعیت جدی برای تیم خیبر به دست آمد که سجاد بیرانوند با رشادت تک به تک رستمی را مهار کرد تا مس به دردسر نیافتد اما بعد از این موقعیت بود که مس رفته رفته هجوم خود را برروی دروازه خیبر آغاز کرد.

مس در نیمه اول و زمانی که وحید اسماعیل بیگی در دقیقه 20 بازی دچار مصدومیت شد نیز با بدشانسی مواجه شد تا جایی که این بازیکن نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خود را به مصطفی سالاری در زمین مسابقه داد که این بازیکن خیلی خوب در زمین به بازی پرداخت.

رشیدفرخی که در چند بازی اخیر در خط میانی بازی های بسیار خوبی انجام داده بود، با روحیه بسیار بالا به خط حمله مس بازگشته بود، پس از اینکه یک موقعیت عالی در دقیقه 36 برروی دروازه خیبر خلق کرد، سرانجام در دقیقه 42 این بازی پای خود را به گلزنی در این فصل باز کرد.

حرکت عالی بازیکنان مس از سمت راست زمین منجر به یک ارسال خوب برروی دروازه خیبر شد که در سمت چپ محوطه جریمه خیبر توپ به بحرانی رسید تا با یک پاس عالی و ضربه سر دقیق رشیدفرخی در نهایت گل اول بازی به زیبایی هرچه تمام تر برای مس کرمان در بهترین زمان ممکن ثبت شود.

مسی های کرمان با حفظ این گل در نیمه اول در نیمه دوم با آرامش فکری بیشتری وارد زمین شدند و در مقابل تیم خیبر برای زدن گل تساوی، کاملا بازی باز را در دستور کار قرار داد که این فرصت خوبی برای مسی ها جهت زدن گل دوم بود.

رضا مهاجری که از زمین خیس باهنر برای مصدومیت بازیکنان خود احساس خطر می کرد با تدبیری حساب شده، میری و پورمحمد را در دقیقه 57 از زمین خارج کرد تا از مصدومیت بیشتر آن ها اجتناب کند و محمد علی صفیا و پیام ملکیان را جانشین این دو در زمین مسابقه کرد.

در حالی که کارهای دفاعی بازیکنان مس برای حفظ تک گل خود به شکلی بسیار خوب پیش می رفت تا جایی که اجازه موقعیت سازی به بازیکنان خیبر نمی دادند، بازیکنان سرعتی مس کرمان خیلی خوب پشت دفاع خیبر را برای زدن گل های بعدی هدف قرار دادند.

صفیا که از همان ابتدای ورود به زمین انگیزه های بسیار بالایی برای گلزنی داشت، در دقیقه 66 یک موقعیت تک به تک بسیار خوب در اختیار داشت که ضربه او با دفع دروازه بان حریف همراه شد.

اما در حالی که مدافعان مس کارهای دفاعی را خیلی خوب انجام می دادند، هرچه زمان بازی به آخر نزدیک تر می شد، برنامه های تهاجمی مس با جلو کشیدن های بی محابا خیبری ها، خطرناک تر می شد.

در دقیقه 80 بازی یک حمله همه جانبه از سوی مسی ها شکل گرفت که در صحنه اول شوت بازیکنان مس به شکلی ناقص توسط دروازه بان خیبر دفع شد اما در برگشت صفیا با حرکت انفرادی عالی خود و موقعیت سنجی بسیار دقیق شوت دوم را از میان پاهای دروازه بان خیبر تبدیل به گل دوم مس کرمان کرد تا پیروزی لاله های نارنجی شهر کرمان را در این بازی امضا بزند.

در ادامه در حالی که خیبری ها در چند صحنه برروی دروازه مس خطر ساز شدند که در یک صحنه بیرانوند عالی دروازه مس کرمان را نجات داد و در صحنه ای دیگر تهامی با هوشیاری تمام توپ را از روی خط دروازه مس برگشت داد، حملات مس نیز خطرساز دنبال می شد و ضربه سر عالی رشیدفرخی تنها با واکنش خوب دروازه بان خیبر تبدیل به گل سوم نشد.

در دقایق پایانی این بازی اتفاق خوشایند دیگری برای مسی های کرمان رخ داد و حسین حیدری بازیکن تیم مس که چند هفته به دلیل مصدومیت در خدمت تیم نبود، در این بازی و در دقیقه 83 بازی به جای غریبی به زمین آمد تا آمادگی خود برای بازی در ترکیب مس اعلام کند.

در نهایت مس کرمان در یک روز بسیار خوب و شاداب خود با فتح سه امتیاز برابر خیبر، 28 امتیازی شد تا بر صدر جدول لیگ یک تکیه بزند و برای حفظ این رتبه چشم به بازی فردا بادران و قشقایی بدوزد. مس بازی بعد خود را روز 12 اسفند در تهران برابر تیم هوادار برگزار خواهد کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو