شماره‌ی خبر : ‌76337 | تعداد بازدید : 986
دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 1400 ساعت 10:34

نگاهی به نتایج تیم های فوتبال پایه باشگاه مس کرمان

رقابت لیگ های برتر فوتبال کشور در رده های سنی امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان کشور در دور گروهی خود به پایان رسید و تیم های مس کرمان که در هر چهار رده سنی این مسابقات حضور داشتند به کار خود در این مرحله پایان دادند.

نگاهی به نتایج تیم های فوتبال پایه باشگاه مس کرمان

رقابت لیگ های برتر فوتبال کشور در رده های سنی امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان کشور در دور گروهی خود به پایان رسید و تیم های مس کرمان که در هر چهار رده سنی این مسابقات حضور داشتند به کار خود در این مرحله پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ باشگاه مس کرمان از معدود باشگاه های فوتبال کشور می باشد که در هر چهار رده سنی در لیگ برتر صاحب نماینده است و با نتایج تیم های رده سنی باشگاه مس کرمان در این فصل، این اتفاق در فصل آینده نیز در رده های سنی فوتبال کشور تکرار خواهد شد.

هدف اصلی از حضور این تیم ها، ساخت بازیکن و پرورش محصولات آکادمی باشگاه مس کرمان به صورت سلسله مراتب تا رده سنی بزرگسال می باشد که در سال های اخیر نیز بازیکنان مطرح بسیار خوبی چه به تیم فوتبال بزرگسالان مس کرمان و چه فوتبال کشور معرفی شده است که مهدی تیکدری، امیز طاهر، علیرضا آرتا و... نمونه های شاخص آن در سال های اخیر بوده است.

در این فصل از رقابت ها نیز بازیکنانی نظیر امیر حسین بنی اسدی، سامان تورانیان، عباس زراعتکار، محمد خاکسارپور، مهدی ناظمی و... نیز از تیم های رده سنی باشگاه مس کرمان پیراهن تیم بزرگسالان را در مسابقاتی بر تن کردند تا این چرخه ادامه داشته باشد و امیدوار به معرفی نفراتی شایسته از دل این تیم های پایه به تیم بزرگسالان مس کرمان و فوتبال کشور باشیم.

تیم فوتبال امید مس کرمان:

رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور در این فصل به دلیل شیوع کرونا و آغاز دیرهنگام مسابقات به شکلی متفاوت از هر سال آغاز شد. برخلاف فصول قبل که مسابقات به صورت لیگ برگزار می شد، مقرر گردید مسابقات لیگ برتر این فصل به صورت گروهی برگزار شود که این جریان رقابت ها را کاملا تحت تاثیر خود قرار می داد. تیم فوتبال امید مس کرمان در گروهی که هشت تیم حضور داشتند تا هفته پایانی رقابت ها شانس صعود از گروه خود را داشت.

در پایان رقابت های دور گروهی تیم امید مس کرمان از چهارده بازی خود به 5 پیروزی، 4 تساوی و 5 شکست دست یافت تا با 14 گل زده و 14 گل خورده و ثبت 19 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی گروه خود قرار بگیرد. از این گروه تیم های سپاهان و نفت اهواز به دور بعد صعود کردند و گل گهر نیز به دسته پائین تر سقوط کرد.

تیم فوتبال جوانان مس کرمان:

رقابت های لیگ برتر جوانان کشور نیز وضعیتی مشابه با مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور داشت و برگزاری مسابقات در این فصل به شکل گروهی برخلاف فصول قبل که به صورت لیگ برگزار می شد، کار تیم ها را برای برگزاری مسابقات و حساسیت تک بازی ها را به مراتب بیشتر کرده بود.

تیم فوتبال جوانان مس کرمان در این فصل بنا به تغییر سنی اکثر نفرات خود، کار سختی برای هماهنگی میان بازیکنانش داشت و همین سبب شده بود که در ابتدای مسابقات این تیم در کسب نتیجه به مشکل بخورد و در هفته های پایانی خطر سقوط از لیگ برتر این تیم را تهدید نماید.

اما در نهایت جوانان مس کرمان موفق به حفظ سهمیه لیگ برتری خود شدند و در گروه هشت تیمی خود از چهارده مسابقه 4 پیروزی، 4تساوی و 6 شکست برای این تیم ثبت شد تا با 16 گل زده و 23 گل خورده و ثبت 16 امتیاز در نهایت در رده ششم جدول گروه خود قرار بگیرد. از این گروه فولاد خوزستان و ایمان سبز شیراز صعود کردند و تیم جندی شاپور به لیگ پائین تر سقوط کرد.

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان:

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان در پایان دور گروهی بازی های خود موفق شد به عنوان صدرنشین جواز صعود به دور بعد رقابت های لیگ برتر رده سنی خود را کسب کند.

نوجوانان مس کرمان در گروهی که شش تیم در آن حضور داشتند از ده بازی خود به 5 پیروزی، 3 تساوی و 2 شکست دست یافت تا با 17 گل زده و 10 گل خورده و ثبت 18 امتیاز بالاتر از تیم گل گهر، به همراه این تیم به دور بعد مسابقات صعود کنند و تیم حافظ شیراز نیز از این گروه به لیگ دسته پائین سقوط کند.

نوجوانان مس کرمان برای برگزاری بازی در مرحله بعد رقابت های خود، منتظر برنامه دقیق آن می باشد که در این دور باید به احتمال زیاد در یک مصاف رفت و برگشت برابر تیم شاهین بوشهر بازی کند که هنوز برنامه دقیق آن اعلام نشده است.

تیم نونهالان مس کرمان:

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان در گروهی که هفت تیم در آن حضور داشتند در رده چهارم جدول قرار گرفت تا به بازی های این فصل خود پایان دهد.

نونهالان مس از 12 بازی دور گروهی خود 3 پیروزی، 5 مساوی و 4 شکست را کسب کردند تا با 11 گل زده و 14 گل خورده و ثبت 14 امتیاز بازی های خود را به اتمام برسانند.

از این گروه تیم های سپاهان و فولاد یزد به دور بعد صعود کردند و تیم وصال شیراز نیز تیم سقوط کرده این گروه محسوب می شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو