شماره‌ی خبر : ‌76346 | تعداد بازدید : 1057
چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه 1400 ساعت 11:15

شهاب محمدی داور شمالی بازی مس و چوکا و یک ذهنیت بد!

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ یک اعلام شد که بر این اساس شهاب محمدی به عنوان داور بازی مس و چوکا معرفی شده است.

شهاب محمدی داور شمالی بازی مس و چوکا و یک ذهنیت بد!

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ یک اعلام شد که بر این اساس شهاب محمدی به عنوان داور بازی مس و چوکا معرفی شده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ پس از چند هفته که از داوران شناخته شده در بازی های مس کرمان استفاده گردید تا سطح داوری در بازی های مس کرمان افزایش داشته باشد، مجددا از هفته گذشته روند استفاده از داوران جوان و کمتر شناخته شده در بازی های مس کرمان آغاز شده است.

این در حالی است که تیم فوتبال مس کرمان به عنوان تیم صدرنشین لیگ یک، بازی های خود را در بالاترین سطح از حساسیت دنبال می کند و این انتظار به حق وجود دارد که در بازی های این تیم که معمولا با حاشیه سازی های زیاد از سوی رقیبان چه در داخل زمین و چه در خارج از آن همراه می شود، کمترین اشتباه را از سوی قضاوت بازی های خود بر علیه خود ببیند.

اتفاقی که در هفته گذشته داور جوان بازی مس برابر خوشه طلایی را به راحتی تحت تاثیر قرار داده بود و در آن مسابقه داور بازی نتوانست کنترل کاملی بر مدیریت بازی داشته باشد که در نهایت به ضرر مس کرمان خاتمه یافت.

انتخاب یک داور جوان و کمتر شناخته شده برای این هفته از بازی های مس کرمان نیز تکرار شد و در حالی که اصلا قصد پیش داوری برای قضاوت آقای شهاب محمدی وجود ندارد اما نکاتی در رابطه با این انتخاب داور لازم به ذکر می باشد.

آقای شهای محمدی طبق اطلاعات درج شده برروی سایت هیات فوتبال شهرستان تنکابن، متولد این شهر در سال 1369 می باشد و انتخاب یک داور شمالی برای بازی مس کرمان برابر تیمی از شمال کشور یعنی چوکا تالش اصلا نمی تواند چینش جالبی باشد.

نکته دیگر اینکه در سال 97 آقای محمدی در رقابت های لیگ دسته دوم کشور، داور بازی مس نوین و داماش گیلان در رشت بود که قضاوت بسیار بد و یک طرفه ای بر علیه تیم مس نوین انجام داد که منجر به شکست تیم مس نوین هم گشت و اعتراض شدید عوامل این تیم را نیز به دنبال داشت و همین مسئله شمالی بودن این داور در آن بازی میان تیمی از کرمان و یک تیم از خطه شمال باعث بروز حرف و حدیث های زیادی نیز شد.

البته این امید می رود که آقای محمدی به عنوان یک داور جوان بهترین قضاوت را در بازی های خود داشته باشد اما این مسائل سبب می شود که انتخاب ایشان برای بازی مس کرمان و چوکا در رشت تعجب برانگیز و منجر به بیان این نکات گردد.

این داور در بازی های این فصل لیگ یک بازی تیم های ملوان و خوشه طلایی را قضاوت کرده است و در چند دیدار دیگر نیز به عنوان داور چهارم در لیگ یک حضور داشته است.

آقای محمدی در حالی اولین قضاوت خود را برای مس کرمان انجام می دهد که با توجه به حضور چند داور سرشناس در میان داوران بازی های این هفته لیگ یک و همچنین حساسیت کار برای مس کرمان، این امکان وجود داشت که چینشی بهتر که شائبه های کمتری داشته باشد برای داوری این بازی صورت گیرد.

اسماعیل احمدی و میلاد لطفی کمک های شهاب محمدی در این بازی هستند و محمد معافی داور چهارم این بازی است. ناظر داوری این بازی نیز صادق نوری می باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا