شماره‌ی خبر : ‌77151 | تعداد بازدید : 591
یکشنبه 3 بهمن ماه 1400 ساعت 11:31

سرمربی هندبال مس: نمایش تیم ملی آینده هندبال را، هموارتر می کند

سرمربی تیم هندبال مس با اشاره به حضور مقتدرانه تیم ملی در مسابقات آسیایی گفت: 4 پیروزی پیاپی نشان داد می توان روی این تیم، برای حضور در مسابقات جهانی و حتی تصاحب سکو در آسیا حساب کرد.

سرمربی هندبال مس: نمایش تیم ملی آینده هندبال را، هموارتر می کند

سرمربی تیم هندبال مس با اشاره به حضور مقتدرانه تیم ملی در مسابقات آسیایی گفت:  4 پیروزی پیاپی نشان داد می توان روی این تیم، برای حضور در مسابقات جهانی و حتی تصاحب سکو در آسیا حساب کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محسن اخگر اظهار داشت: بدون شک پویایی لیگ در سالهایی که کشور درگیر بحران کرونا بود، منجر به این افتخارآفرینی شد.

وی افزود: حضور مانوئل مونتایا فرناندز با تجربه و استفاده حداکثری از ظرفیت هندبال کشور، نوید بخش روزهای خوشی برای رشته خواهد بود.

اخگر ضمن تقدیر از تلاش ملی پوشان مس کرمان در این مسابقات تصریح کرد: حضور درخشان حسین جهانی، احسان ابویی، امید سرپوشی در ترکیب تیم ملی، در کنار فرید علیمرادی به عنوان مربی باعث افتخار برای هندبال مس و کرمان است.

سرمربی تیم مس یادآور شد: متاسفانه تیم ملی در این مقطع از داشتن افشین صادقی و سلامان بربط بی بهره بود که اگر این دو بازیکن ارزشمند کرمانی حضور داشتند، قطعا شاهد مسابقات جذابتری بودیم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز