باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 18:58:22
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس:باشگاه مس حامی اصلی تیم ماست

دوشنبه 16 مهر ماه 1397 ساعت 09:12

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس در رابطه با نحوه‌ی فعالیت‌ این تیم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان و ابهاماتی که در رابطه با این تیم مطرح شد توضیحاتی ارائه کرد.

سعیده ایرانمنش در رابطه با همکاری تیم فوتسال دختران کویر با باشگاه مس کرمان گفت: این اتفاق جدیدی نیست و ما در سال‌های گذشته نیز این همکاری را با مجموعه‌ی مس داشتیم. بهرشکل تیم فوتسال ما در لیگ برتر، منسجم‌ترین تیم گروهی زنان ورزشکار شهر کرمان را تشکیل می‌دهد که از چهار سال قبل با صعود به لیگ برتر در بالاترین سطح بازی می‌کند و باشگاه مس نیز در راستای مسئولیت اجتماعی که نسبت به حمایت از ورزش بانوان به خصوص نسبت به یک تیم گروهی از زنان ورزشکار نشان داده بود، این حمایت را از تیم فوتسال دختران کویر انجام داد که جای تشکر و قدردانی از مقامات شرکت و باشگاه مس را برجای می‌گذارد.

وی افزود: هزینه‌های تیم‌داری به خصوص در زمینه‌ی ورزش بانوان که اسپانسر زیادی ندارد به شدت مشکل است و اگر حمایت‌هایی مثل مس از تیم دختران کویر کرمان وجود نداشت، قطعا ادامه فعالیت آن نیز مقدور نبود و جامعه ورزش زنان و فوتسال دختران کرمان به شدت متضرر می‌شد.

ایرانمنش با بیان اینکه رایزنی آن‌ها برای تامین اعتبارات این تیم از نهادهای مختلف انجام گرفته است، گفت: در جریان یک لیگ دوازده تیمی که هر هفته برای آن مسابقه واعزام وجود دارد، مسلم است تامین هزینه بسیار مشکل می‌باشد و ما برای تامین هزینه‌های خود با نهادهای مختلفی در استان رایزنی می‌کنیم که این موضوع در سال‌های گذشته نیز وجود داشته است وبرخی از نهادهای کرمانی نیز در راستای کمک به ورزش بانوان کرمان از تیم ما حمایت‌های خود را انجام داده‌اند که ارقام آن‌ها کاملا مشخص است و بر اساس مصوبات قانونی تمامی آن نهادها صورت گرفته است که در حسابرسی‌های آن‌ها نیز لحاظ شده است.

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس افزود: بر اساس اینکه امسال بیشترین کمک مالی این تیم از سوی مس صورت گرفته شد و به نوعی اسپانسر اصلی این تیم محسوب می‌شد، طی تفاهمی که با باشگاه مس کرمان صورت گرفت، مقرر شد در این فصل نام مس درکنار نام دختران کویر قرار بگیرد و به نوعی ما در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان نام مس کرمان را در کنار نام تیم خود داشته باشیم همانطور که بسیاری از تیم‌های ورزشی نام اسپانسرهای اصلی خود را عنوان می‌کنند.

وی در رابطه با حاشیه‌های اخیری که برای این تیم ایجاد شده بود گفت: ورزش بانوان به خصوص رشته‌های گروهی مثل فوتسال درحالت عادی مظلوم و کار حیات آن‌ها بسیار سخت می‌باشد کمااینکه هر ساله شاهد کم شدن تیم‌های فوتبال وفوتسال بانوان کشور هستیم و فکر می‌کنم در این شرایط باید از ورزش بانوان و نهادهایی مثل مس که از این تیم‌ها در حد توان خود کمک می‌کنند حمایت شود نه اینکه فضایی ایجاد شود که مسئولین و ورزشکاران را برای ادامه فعالیت‌های خود که در نهایت شور و اشتیاق را به جمع زنان جوان و ورزشکار وارد می‌کند، دلسرد کند. 

سعیده ایرانمنش با تکذیب موضوعات حاشیه‌ای در رابطه با این تیم گفت: به شخصه یاد گرفته‌ام که در ورزش حرفه‌ای به این مسائل اصلا توجهی نداشته باشم. ما تیمی داریم از دختران شایسته کرمانی که هم در تیم ملی از نظرفنی شایستگی‌های خود را نشان داده‌اند و هم از نظر اخلاقی عناوین مختلف را در کشور به خود اختصاص داده‌اند. در این فصل نیز جزو سه تیم برتر جدول بوده‌ایم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که رتبه‌ای در بالای جدول از آن تیم خود کنیم.

سرمربی دختران کویر مس خاطر نشان کرد: من به عنوان سرمربی تیم باید تمام تمرکز خود را برروی مسائل فنی تیم داشته باشم و از این رو رسانه‌های عزیز می‌توانند مسائل غیرفنی را از سرکار خانم جواندل سرپرست تیم جویا شوند و ایشان کاملا در خدمت رسانه‌ها و سوالات مربوط به تیم هستند.    

تیم فوتسال دختران کویر مس همینک با کسب14 امتیاز از هشت بازی در رده‌ی سوم جدول رده‌بندی لیگ برترفوتسال بانوان کشور قرار دارد.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=23255