باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 13:34:41
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مصاف دختران فوتسال مس در شیراز و بازی‌ تیم‌های نونهالان و زیر 15 و 17 سال

چهارشنبه 18 مهر ماه 1397 ساعت 11:48

علاوه بر تیم‌های هندبال و نوجوانان مس که برنامه رقابت‌های آن‌ها در روزهای پایانی این هفته اعلام شد، تیم‌های دیگر باشگاه مس نیز به میدان خواهند رفت.

تیم فوتسال دختران کویر مس  در هفته‌ی دهم رقابت‌های لیگ برترفوتسال بانوان کشور روز جمعه 20 مهر ماه در شیراز به مصاف تیم پویندگان فجر خواهد رفت.

دختران کویر مس همینک با 14 امتیاز در رده‌ی سوم قرار دارد و تیم پویندگان نیز با 12 امتیاز در رده‌ی پنجم جدول ایستاده است. این بازی ازساعت 12 و 30 دقیقه در شیراز آغاز خواهد شد.

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان نیز که در تمامی دیدارهای قبلی خود پیروز بوده است، در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور روز جمعه 20 مهر ماه از ساعت 15 در یزد به مصاف تیم فولاد خواهد رفت.

نونهالان مس همینک با 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و تیم  نونهالان فولاد یزد نیز با دو امتیاز در رده‌ی پنجم جدول است.

تیم فوتبال زیر 17 ساله‌های مس کرمان که برای قهرمانی در فستیوال استانی نیاز به یک امتیاز دارد، در بازی آخر خود از ساعت 15 روز جمعه 20 مهر ماه در ورزشگاه شهرداری به مصاف تیم شهرداری خواهد رفت.

همچنین تیم زیر 15 ساله‌های مس نیز که در صدر جدول رقابت‌های فستیوال استانی قرار دارد، از ساعت 15 روز پنجشنبه 19 مهر ماه در سیرجان به مصاف گل‌گهر خواهد رفت تا با برتری در این بازی گام بلندی برای قهرمانی بردارد.

سایر تیم‌های باشگاه‌های مس در روزهای ابتدایی هفته‌ی  آینده به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=23266