باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 11:05:18
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نخعی:از بازی تیم برابر شهرداری عذرخواهی می‌کنم/بازیکنانم به خاطر آبروی خود در زمین می‌جنگند

سه‌شنبه 19 دی ماه 1396 ساعت 09:50

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از بازی آخر تیم خود برابر شهرداری تبریز و شکست خانگی برابر این تیم از هواداران تیم مس و مردم کرمان عذرخواهی کرد.

احمد نخعی در این باره گفت: در بازی برابر شهرداری تبریز به شکلی بازی کردیم که اصلا برای خود من قابل باور نبود... دقیقا مثل هوای کرمان یخ بسته بودیم و هر کسی بازی‌های تیم ما را در این فصل دنبال کرده بود متوجه می‌شد که نمایش ما در این بازی با هیچ‌کدام از بازی‌های قبل ما شباهت نداشت. البته بازی‌های بعد از تعطیلات بلند مدت شرایط غیرمترقبه‌ای دارند که متاسفانه این شرایط با سهل انگاری ما علیه ما قرار گرفت اما قطعا این باخت ذهن تیم ما را بیدار می‌کند و دیگر این شکل بازی تکرار نخواهد شد.

سرمربی مس ادامه می‌دهد: مطمئنم که دیگر بازیکنان تیم مس اینگونه بازی نخواهند کرد و من به همراه تیمم به خاطر بازی ضعیف برابر شهرداری تبریز باید از مردم عذرخواهی کنیم و متوجه باشیم که عدم آمادگی ذهنی برای یک بازی چگونه می‌تواند ما را در زمین مسابقه با مشکلات بزرگ مواجه کند.

نخعی به شایستگی بازیکنان خود اشاره می‌کند و می‌گوید: من ایمان دارم که بازیکنان تیمم خیلی فراتر از آنچه هستند که در بازی با شهرداری نشان دادند و در اکثریت مسابقه‌های نیم فصل اول، بازی‌های شایسته‌ی خود را نشان داده‌اند چراکه آن‌ها با شرف و آبروی خود در زمین برای پیراهن تن خود تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: بهرحال ما تیم جوانی هستیم و ممکن است در یک بازی با همین جوانی و کم تجربگی ضربه بخوریم اما همین قدرت جوانی را با درس گرفتن از اتفاقات این بازی عاملی خواهیم کرد برای جبران و بازیکنان تیم مس در بازی بعدی با تلاش خود ثابت می‌کنند که نمایش بازی قبل یک اتفاق بوده است.

نخعی می‌افزاید: ما می‌خواهیم در زمین جنگندگی خود را فارغ از نتیجه نشان دهیم. در بسیاری از بازی‌های نیم فصل اول که نتیجه هم نگرفتیم اما همگان اذعان داشتند که تیم در زمین با غیرت و تلاش خود جنگیده است اما در بازی با شهرداری تبریز نه جنگیدیم و نه نتیجه گرفتیم اما این اتفاق دیگر در تیم ما تکرار نمی‌شود.

سرمربی مس با تاکید بر اینکه او و شاگردانش در بازی‌های بعد حنگندگی و غیرت خود را ثابت خواهند کرد گفت: قبل از هر هدف و نتیجه‌ای مهم نشان دادن نهایت تلاش ما در زمین است. ما به شرف خود باور داریم و از همین رو در بازی سخت هفته‌ی آینده در بابل و برابر خونه به خونه در ابتدا می‌خواهیم با تمام شرف و غیرت خود تمام توانمان را در زمین نشان دهیم و در ادامه‌ی آن نتیجه را کسب کنیم.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=2509