باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 11:42:19
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

عیار بالاتر مس نسبت به آلومینیوم/تلاش مس برای خداحافظی شیرین در کرمان

یکشنبه 2 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 09:54

تیم های فوتبال مس کرمان و آلومینیوم اراک عصر فردا در هفته‌ی سی و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور از ساعت 17 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این ششمین مصاف دو تیم در بازی‌های سال‌های اخیر رقابت‌های لیگ یک محسوب می‌شود و در دیدارهای گذشته برتری با تیم مس کرمان بوده است تا به نوعی عیار مس در بازی‌های رودرو بالاتر از آلومینیوم باشد.

در 5 بازی گذشته تیم مس دو بار برابر حریف خود به پیروزی رسیده است و سه بازی دو تیم نیز به تساوی کشیده و مس تاکنون شکستی به این حریف خود نداده است.

در سال 94 اولین بازی دو تیم در ورزشگاه باهنر به تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت مس برابر آلومینیوم بازهم تساوی یک بر یک را تکرار کرد که میلاد پورصف‌شکن زننده تک گل مس در آن بازی بود.

در سال 95 نیز بازی رفت دو تیم در اراک به تساوی بدون گل رسید اما در بازی برگشت با تک گل مجتبی‌ محبوب‌مجاز، تیم مس موفق به کسب سه امتیاز شد.

پیروزی مس در بازی رفت لیگ این فصل در اراک تکرار شد و تیم مس موفق شد با دو گل احمد حیات‌منش و یاسر فیضی میزبان خود را شکست دهد تا در بازی فردا به دنبال سومین پیروزی متوالی برابر این تیم باشد.

آلومینیوم در 5 بازی اخیر خود دو پیروزی برابر تیم‌های برق شیراز و راه‌اهن تهران داشته است برابر تیم‌های شهرداری تبریز و گل‌گهر به تساوی رسیده است و بازی خود را برابر شهرداری ماهشهر شکست خورده است.

این تیم همینک با 38 امتیاز در رده‌ی دوازدهم جدول است و هیچ خطری از بابت سقوط به لیگ یک احساس نمی‌کند. 

این بازی به نوعی حساسیت جدولی برای هیچ‌یک از دو تیم ندارد اما تیم مس کرمان که آخرین بازی خانگی خود در این فصل را تجربه می‌کند، تمام تلاش خود را به خرج خواهد داد تا با کسب یک نتیجه‌ی خوب، ضمن تداوم روند صعودی‌اش، با خاطره‌ای شیرین در این فصل ورزشگاه باهنر را ترک کند.  

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=2761