باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 20:46:37
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه های قهرمانی بسکتبال مس/فتح سبد با فریاد هوادار

شنبه 11 اسفند ماه 1397 ساعت 09:01

قهرمانی تیم بسکتبال مس کرمان در رقابت های لیگ دسته اول کشور در منطقه جنوب، یکی از شب های شیرین و با شکوه ورزش کرمان و باشگاه مس را در سال 1397 رقم زد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در شب نهایی بازی های فینال لیگ دسته اول کشور،بیش از گنجایش سالن دو هزار تفری شهید نصراللهی کرمان، جمعیت به این سالن آمده بود که سبب شد بسیاری از هواداران بسکتبال مس پشت درهای بسته باقی بمانند.

تعدادی از هواداران بانو عزیز کرمانی نیز همانند بازی‌های قبلی تیم بسکتبال مس، این بازی را از نزدیک مشاهده کردند و با تمام وجود برای موفقیت تیم بسکتبال مس تشویق کردند.

تیم بندرعباسی در کرمان تنها نبود و تعدادی از هواداران این تیم نیز با حضور در سالن برای موفقیت و قهرمانی تیم شهر خود تلاش کردند.

هواداران پرشور مس در سالن مسابقه به خصوص در نیمه دوم نقش بسیار مهمی در کسب موفقیت تیم بسکتبال مس ایفا کردند و با تشویق‌های پرشور خود سبب شدند تیم بندرعباس کاملا تحت تاثیر جو سالن قرار بگیرد و به نوعی بازی را از دست خود خارج شده ببیند.

در پایان بازی جشن قهرمانی و اهدا کاپ و مدال های طلا بازیکنان تیم مس با شکوه تمام در کنار هواداران برگزار شد و جام قهرمانی این مسابقات توسط آقایان ابراهیمی رئیس هیات مدیره باشگاه مس و کهندل ازاعضای هیات مدیره باشگاه و ایرانمنش رئیس هیات بسکتبال استان به بازیکنان مس اهدا شد.

کاپیتان تیم بسکتبال مس نیز با چیدن تور سبد این مسابقه، اعلام رسمی فتح سبد قهرمانی را به سود مس انجام داد.

هواداران پرشور تیم بسکتبال مس، ساعت ها پس از اتمام بازی در سالن مسابقه حضور داشتند و در کنار بازیکنان و کادر تیم مس این قهرمانی شیرین و فرخنده را جشن گرفتند.

کادر فنی تیم بسکتبال مس کرمان که قهرمانی این فصل لیگ یک جنوب کشور را کسب کردند شامل سرپرست: عبدالرضا محمدرضایی سرمربی: سیدحسین مهدوی کمک مربی: رضا زین الدینی کمک مربی: محمدحسین فضل علی مدیر رسانه: میلاد پرورش تدارکات: محمدرضا حسن زاده می باشد.

بازیکنان این تیم را نیز .محمدسیاری 5.رضا آذرشا 6.جواد علیرضایی 7.محسن دهقان 8.مهدی بنی اسدی 10.وحید اسلامی(کاپیتان) 11.امیرمسعود منصوری 12.محسن عابدی 15.مهدی حسن زاده 16.مجید رنجبری 17.مصطفی رضایی 19.امیرحسین ابراهیمی نژاد 24.جواد آذرشا تشکیل داده بودند.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=63750