باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 19:07:34
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مسی، رنگ لیگ یک/آشنایی بیشتر با مس از رفسنجان

چهارشنبه 22 اسفند ماه 1397 ساعت 10:27

تیم فوتبال مس رفسنجان عصر روز شنبه بیست و پنجمین بازی این فصل لیگ یک خود و سیزهمین بازی خارج از خانه این فصل خود را در کرمان و برابر مس این شهر برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم مس رفسنجان تا پیش از بازی این هفته‌ی خود، از 24 بازی قبل با کسب 7 پیروزی، 7 مساوی و 10 شکست و 35گل زده در برابر 37 گل خورده با 28 امتیاز در رده‌ی یازدهم جدول قرار دارد.

مسی‌های رفسنجان در حالی این هفته به کرمان می‌آیند که از 12 بازی خارج از خانه قبلی خود تنها دو پیروزی کسب کردند و با ثبت 6 شکست و چهار تساوی و 12 گل زده برابر 18 گل خورده، آمار بازی‌های بیرون از خانه خود را ثبت نمودند.

این تیم با هدایت میشو کریستویچ در نیم فصل دوم بازی‌های لیگ یک به نسبت نیم فصل اول رقابت‌های خود آمار رو به رشدی بر جای گذاشته است به طوری که در 9بازی دور برگشت خود 5 پیروزی، دو شکست و دو تساوی ثبت کرده است.

خطرناک‌ترین بازیکنان مس رفسنجان دراین فصل اکبر صغیری و محمد حسین مهرآزما بوده‌اند به نحوی که صغیری با ثبت 11گل و چهار پاس گل بهترین بازیکن این فصل مس رفسنجان بوده است.مهرآزما نیز با 7 پاس گل یکی از گل‌سازترین بازیکنان لیگ یک این فصل بوده است  که دو گل زده نیز در کارنامه دارد.

از دیگر بازیکنان شاخص این تیم می‌توان به نیما علیپور، سلمان بحرانی،  امین مشایخ،  حمید طاهری، محسن ورزکار و حمید طاهری اشاره کرد.

دیدار دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان از ساعت 15 روز شنبه 25 اسفند ماه در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار خواهد شد  تا لیگ یک با این دیدار رنگ مسی در این هفته به خود بگیرد.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=63789