باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 15:00:11
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مرتضی منصوریان داور بازی مس کرمان و مس رفسنجان

چهارشنبه 22 اسفند ماه 1397 ساعت 12:16

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی‌های این هفته‌‌ی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اعلام شد که بر این اساس مرتضی منصوریان قضاوت بازی تیم‌های مس کرمان و مس رفسنجان را برعهده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این اولین قضاوت منصوریان برای تیم فوتبال مس می‌باشد و این داور جوان تاکنون در بازی‌های مس سوت نزده است.

این داور اهل خراسان در ابتدای این فصل رقابت‌های لیگ دسته اول، نام خود را در میان داوران ذخیره قرار داده بود و پیش از این نیز عمدتا به عنوان داور چهارم در رقابت های فوتبال کشور حضور داشت که در بازی های اخیر لیگ دسته دوم فوتبال کشور قضاوت هایی را برعهده داشته است.

منصوریان که از داوران جویای نام فوتبال کشور است، فعالیت بین المللی نیز داشته است و در سال گذشته مسابقات زیر 14 ساله‌های آسیا در کشور تاجیکستان را سوت زده است که نمره خوبی نیز از قضاوت‌های خود گرفت.

وی چنذی پیش در مرحله دوم دوره آکادمی داوران 2019 در کشور مالزی شرکت کرد که توانست با موفقیت تست های آمادگی جسمانی خود را پشت سر بگذارد.

با توجه به اثرگذاری بازی‌های هفته‌های پایانی رقابت های لیگ دسته اول در جدول مسابقات همه امیدوارند که سوت‌های با دقت وعادلانه را در بازی‌های این هفته لیگ یک شاهد باشند.

کمک‌های منصوریان در این بازی یوسف مغروری و پوریا زحمتی می باشند و داور چهارم نیز محمد ممتاز می باشد.

فریدون اصفهانیان نیز بر کار داوران این بازی که روز شنبه 25 اسفند از ساعت 15 در ورزشگاه باهنر کرمان آغاز می‌شود را برعهده دارد.

 

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=63790