باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 10:07:37
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

با شکست در اهواز و برابر استقلال/سقوط تلخ مس نوین از لیگ دو

چهارشنبه 21 فروردین ماه 1398 ساعت 09:38

با شکست یک بر صفر تیم فوتبال مس نوین در اهواز برابر استقلال این شهر، سقوط مس نوین در جدول بازی های این فصل از لیگ دو به دسته سوم قطعی شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم مس نوین در این بازی برای رساندن شانس های بقای خود به هفته آخر نیاز حیاتی به کسب امتیاز در این بازی داشت اما پس از دریافت  گل اول، تلاش بازیکنان این تیم برای جبران آن سودی نداشت و داور بازی نیز گل دقیقه 94 این تیم را در تصمیمی بحث برانگیز مردود اعلام کرد تا بازی با شکست یک بر صفر مس نوین تمام شود.

با این شکست مس نوین با 18 امتیاز عملا شانسی برای بقا درجدول ندارد و تنها می تواند به برخی صحبت ها مبنی بر سقوط یک تیم از این گروه دل ببندد که هیچ تائید رسمی فعلا ندارد.

تیم مس نوین در این فصل از رقابت ها سه مربی برروی  نیمکت خود دید که رضا ترکزاده در هفت مسابقه با این تیم به دو تساوی و پنج شکست رسید. رضا عبدالرشیدی در 7 بازی هدایت این تیم را برعهده داشت که دو پیروزی، دو تساوی و سه شکست حاصل کار وی بود و در نهایت ولی میرزایی در 9 مسابقه سرمربی این تیم بود که 2پیروزی، 2 مساوی و5 شکست نیز برای مس نوین با هدایت او ثبت شد.

تیم فوتبال مس نوین درحالی در رقابت های لیگ دو این فصل حاضر شد که درابتدای این فصل تغییرات نفری زیادی در این تیم نسبت به فصل قبل صورت گرفت که نفرات جذب شده کارایی لازم را برای این تیم نداشتند و تعداد زیادی از آن ها به دلایل غیرفنی و مصدومیت در نیم فصل از آن جدا شدند.

بهرشکل مس نوین به همراه ایرانجوان بوشهر یک هفته قبل از پایان رقابت های این فصل لیگ دو به دسته پائین تر سقوط کردند تا بازی آخر مس نوین در کرمان برابر پاس همدان که روز چهارشنبه 28 فروردین ماه در کرمان برگزار می شود جنبه تشریفاتی پیدا کند مگر اینکه تصمیمات سازمان لیگ در رابطه باتغییر وضعیت سقوط تیم ها به گونه ای دیگر شود.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=63839