باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 12:27:15
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نفرات مس آماده بازی با رایکا/راه مس همانند اقبالش بلند است

دوشنبه 28 مرداد ماه 1398 ساعت 11:01

بازی هفته اول برابر قشقایی هر داستانی که داشت تمام شد و تنها تجربه استفاده از اشتباهات این بازی است که باقی می ماند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، نفرات شایسته تیم مس که به خوبی می دانند توان فنی آن ها بسیار بالاتر از آنجه که در بازی اول خود در شیراز به نمایش درآمد می باشند، تمرکز خود را برروی بازی دوم خود برابر رایکا قرار داده اند.

این بازیکنان بلندای اقبال خود را در راه طولانی پیش روی خود می بینند و از همین رو هرگز تسلیم تلخی های شکست اول نخواهند شد.

هواداران مس و مردم کرمان نیز همیشه در چنین مواقعی فهم فوتبالی خود را نشان داده اند و در همین روزهای اخیر با حفظ آرامش نفرات جوان و باانگیزه مس این اطمینان را دارند که در بازی های پیش رو سربازان تیم مس جبران نتیجه اول را با سختکوشی و دقت در هفته های آتی انجام خواهند داد.

کادر فنی تیم مس نیز در روزهای اخیر با ریکاوری ذهنی و بدنی بازیکنان مس، اشتباهات بازی اول را بیشتر برای نفرات تیم گوشزد کرده اند و با مرور آن ها راه عدم تکرار آن ها و تکیه بر نقاط قوت تیم را نشان می دهند.

بازیکنان مس عصر دیروز در یک بازی تدارکاتی عصر دیروز به مصاف تیم امیدهای خود رفتند تا تمامی بازیکنان مس در شرایط مسابقه قرار داشته باشند.

در این دیدار که در مجموعه شهدای مس برگزار شد، تیم بزرگسالان مس با نتیجه 5بر 0 به پیروزی رسید که شروین بزرگ، امیرحسین صالحی‌منش، عرفان رشیدی، ارشیا عباسی و بهرام رشیدفرخی  گلزنان مس در این بازی بودند.

بازیکنان مس در روزهای آتی تمرینات خود به صورت منظم تا روز شروع مسابقه برابر تیم رایکا در روز پنجشنبه ادامه می دهند تا با تمرکز کامل آماده این بازی باشند.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=64172