باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 10:22:58
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سابقه ای از یک بازی بی سابقه!/مس و رایکا با احترام به خونه به خونه!

دوشنبه 28 مرداد ماه 1398 ساعت 11:32

تیم فوتبال مس کرمان دومین بازی این فصل خود در رقابت های یک را برابر یکی از تیم های عجیب این فصل برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال رایکا بابل در این فصل از رقابت های لیگ یک از نام های جدید این مسابقات است که با خرید امتیاز تیم فوتبال خونه به خونه روانه این مسابقات شد.

هرچند در ابتدا قرار بود تیمی از خراسان شمالی جانشین تیم خونه به خونه در بازی های این فصل باشد اما در نهایت امتیاز این تیم بابلی در شهر خودش با نام رایکا باقی ماند تا بازی برابر این تیم جدید الورود با احترام به تیم خونه به خونه برگزار شود.

رایکا نیز از تیم های لیگ یکی بود که در دقیقه 90 شاکله خود را برای بازی های این فصل پیدا کرد اما شاگردان مهران نجفی در تیم رایکا در بازی هفته اول خود برابر داماش در بابل نشان دادند که چندان هم دست و پا بسته نیستند و با درخشش سعید ابراهیم پور دروازه بان خود با تساوی بدون گل بازی را به اتمام رساندند.

در تیم رایکا نفرات نام آشنایی مثل سینا دست نشان، اکبر آفاقی، رضا نبی زاده، حسین رسولی و... توپ می زنند که قطعا با تمام قوا در بازی دوم برابر مس در کرمان حاضر خواهند شد.

با توجه به شرایط این تیم، احتمالا شاهد یک بازی تاخییری از سوی تیم بابلی خواهیم بود تا با دست خالی زمین باهنر کرمان را ترک نکند از همین رو بازیکنان و هواداران مس باید با صبر و حوصله و البته هوشیاری در استفاده از موقعیت ها، طلسم دفاعی این تیم را بشکنند.

اگر تیم رایکا بابل را همان خونه به خونه سابق قلمداد کنیم این نهمین بازی دو تیم در لیگ یک سال های اخیر محسوب می شود.

در هشت مسابقه قبلی یک پیروزی برای مس و سه پیروزی برای تیم بابلی ثبت شده است و چهار مسابقه دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.

از آنجا که این بازی اولین مصاف این فصل مس در کرمان محسوب می شود کسب یک نتیجه خوب از سوی بازیکنان مس در این بازی، موج امیدواری و دلگرمی را در روزهای گرم تابستانی این روزها بیشتر به کرمان خواهد آورد.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=64173