باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 01:43:49
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ملی پوش هندبال مس:قهرمانی حق تیم مس بود و دوست داشتیم در زمین جشن قهرمانی بگیریم

شنبه 30 فروردین ماه 1399 ساعت 11:07

ملی پوش هندبال تیم مس کرمان با بیان اینکه قهرمانی در لیگ برتر حق این تیم بود که برآورده شد، از علاقه اعضای این تیم برای ثبت قهرمانی تا پایان بازی ها گفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ افشین صادقی  در خصوص پایان لیگ هندبال و قهرمانی تیم مس کرمان اظهار داشت: خیلی دوست داشتیم لیگ هنوز هم ادامه پیدا می‌کرد، اما متاسفانه کرونا باعث شد تا لیگ نیمه کاره رها شود. چنانچه مسابقات پیگیری می‌شد، حتی این امکان وجود داشت تا بدون متحمل شدن شکستی باز هم جام قهرمانی را به دست بیاوریم، به هر جهت شاید حکمتی بوده تا این چنین اتفاقی به وقوع بپیوندد. خود من هم از اواسط فصل به ترکیب تیمم اضافه شدم و سعی کردم تا حد توانم به تیمم کمک کنم و خوشحالم سهم کوچکی در این موفقیت تیمم ایفا کردم.
وی ادامه داد: اگر در صورتی که با وجود کرونا مسئولان تمایل داشتند تا لیگ را ادامه بدهند بدون شک این اتفاق روی مسابقات فصل آینده هم‌ تاثیر به سزایی می‌گذاشت اما خوشبختانه با تعطیلی لیگ دیگر تیم‌ها نیازی ندارند برای برگزاری رقابت‌ها متقبل هزینه شوند. اگر برای سال آینده هم در خدمت تیم مس باشم کمک خواهم کرد تا بار دیگر بتوانیم عنوان قهرمانی را تقدیم مردم خوب کرمان کنیم. به نظرم تصمیم فدراسیون برای اینکه سلامتی بازیکنان، کادرفنی و عوامل برگزاری مسابقات به خطر نیفتد نشان از شجاعت آنها برای تعطیلی لیگ داشت.

عضو تیم‌ هندبال مس کرمان در خصوص اینکه چه زمانی راهی اسپانیا خواهد شد، گفت: در ابتدای فصل مدیر برنامه من صحبت‌هایی را با تیمی از اسپانیا انجام داد تا در صورت فراهم‌بودن شرایط به آنجا بروم‌ و با وجودی که تمام تست‌های پزشکی و برخی آیتم‌های دیگر را پشت سر گذاشتم‌ اما از آنجایی که با تیم مس کرمان قرارداد داخلی داشتم، مسئولان این تیم رضایت‌نامه من را ندادند تا بدین ترتیب حضورم در آنجا لغو شود. اما برای سال آینده چند پیشنهاد مناسب از چند تیم اسپانیا و اروپایی دارم که پس از پایان کرونا و بهتر شدن مساعد به یکی از آنها پاسخ مثبت خواهم داد تا من هم به اروپا بروم. شاید تقدیر نبوده تا در فضل گذشته لژیونر شوم. البته این که نتوانستم به اروپا بروم را خیلی زود به فراموشی سپردم.

صادقی در خصوص عملکرد تیم ملی در رقابت‌های انتخابی المپیک و جهانی عنوان کرد: در انتخابی المپیک تیم ما یکدست و کامل بود و حتی پیش از آغاز مسابقات با تدابیر علیرضا حبیبی در تورنمنت داخلی که سرمربی تیم ملی تدارک دید توانستیم چند دیدار تدارکاتی را انجام دهیم اما برای آمادگی تیم ملی کافی نبود. به هر حال ما هم باید مانند سایر تیم‌های آسیایی حدود چهار یا پنج ماه در بهترین کمپ‌های تمرینی اروپا باشیم و در آنجا با بازیکنان خوب تنه به تنه شویم. کشورهای رقیب ما به دلیل تداوم حضور در کمپ‌های تمرینی اروپا در انتخابی المپیک با اعتماد به نفس بالا بازی کردند. اما بر عکس ما مجبور بودیم در خود ایران با تیم‌های داخلی بازی کنیم البته این دلیل نمی‌شود که چیزی از شایستگی بازیکنان تیم ملی کم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابی جام‌جهانی هم واقعا لیاقت صعود به جهان را داشتیم اما متاسفانه با بدبیاری نتوانستیم موفق شویم. ان‌شاءالله فدراسیون برنامه‌ریزی بهتری برای سالیان آینده داشته باشد تا بتوانیم سهمیه مسابقات جهانی و المپیک را به دست بیاوریم. به طور مثال ‌بحرین‌با برنامه‌ریزی پنج ساله توانست المپیکی شود، پس اگر در کشور ما هم مسئولان این موضوع را ملاک قرار دهند با توجه به پتانسیل بالای بازیکنان تیم ملی راحت می‌توانیم در هر تورنمنتی بهترین نتایج را کسب کنیم.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=74953