باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 08:24:09
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نود دقیقه بازی با حوصله و فکورانه برابر نود

شنبه 21 تیر ماه 1399 ساعت 09:13

تیم فوتبال نود ارومیه در پایان هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، یکی از تیم های بالانشین جدول و از مدعیان صعود محسوب می شود و از همین رو جدال این تیم با مس در کرمان بسیار مهم و سرنوشت ساز می باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم نود در پایان 28 بازی انجام شده خود در این فصل تاکنون 12 پیروزی، 11 مساوی و 5 باخت ثبت کرده است تا این تیم در رده پنجم جدول به مصاف مس در رتبه سوم برود.

تیم نود ارومیه که به خوبی می داند کسب امتیاز در این بازی می تواند آن ها را در جمع مدعیان صعود نگه دارد قطعا در این بازی برای گرفتن امتیاز به کرمان می آید و از همین رو مسی های شهر کرمان باید کاملا هوشیار برابر این تیم چغر قرار بگیرند.

تعداد مساوی های زیاد نود به خوبی نشان می دهد که آن ها گرفتن حداقل امتیاز را بلدند و به خصوص این کار را در زمین حریفان با تاخییر در جریان بازی و تحت فشار گذاشتن داور و البته بازیکنان حریف، به خوبی انجام می دهند اما در مقابل شاگردان مجتبی حسینی می توانند با انجام یک بازی فکورانه و با حوصله راه های رسیدن به دروازه حریف خود را پیدا کنند.

تیم نود خیلی کم گل می زند و البته خیلی کم هم گل می خورد... این تیم در حالی با 14 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ تا بدین جای فصل را در اختیار دارد که با ثبت 23 گل زده نیز بدترین خط حمله در بین تیم های نیمه بالای جدول را در اختیار دارند.

نود تا پیش از سفر به کرمان در 13 بازی دیگر این فصل به شهرهای مختلف سفر کرده بود که حاصل کار در این بازی ها تنها دو پیروزی بوده است و 7 مساوی در این مسابقات بازهم میل به تساوی این تیم را به خصوص در بیرون از خانه نشان می دهد. 4 شکست بیرون از خانه نیز برای این تیم ثبت شده است.

نودی ها در بیرون از خانه 5 گل زده دارند و 9 گل خورده نیز برای این تیم در بازی های خارج از خانه قبل ثبت شده است.

نود که در لیگ یک این فصل معمولا با خبرهای عجیب و حاشیه های مختلف در زمان بازی های خود بیشتر در رسانه ها قرار می گرفت، چندی پیش بیاتلو سرمربی خود را هم با استعفای وی از دست داد و حالا هدایت این تیم بر عهده فضلی دستیار بیاتلو می باشد.

تیم نود که هفته گذشته در یک بازی پرحاشیه تیم گل ریحان را سه بر دو شکست داده بود، در 5 بازی اخیر خود دو پیروزی، دو شکست و یک تساوی را ثبت کرده است.

فرشاد اسدی با چهار گل زده بهترین گلزن این تیم محسوب می شود و علیرضا قاسمی که سابقه بازی در مس کرمان را دارد در این تیم سه گله است. امین عباسی و سیروس صادقیان دیگر سه گله های این تیم محسوب می شوند.

مهدی اسلامی دروازه بان فصل مس کرمان نیز در این تیم بازی می کند و از نفرات سرشناس دیگر این تیم می توان به داوود شاهواروقی، محمد زینالی، یهمن کامل، وحید خشتان و عماد علیپور اشاره کرد که تیم سختکوشی را برای نود در این فصل تشکیل داده اند.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=75186