باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 12:10:29
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

لزوم نظارت مستمر بر همه اتفاقات لیگ یک در این هفته ها

شنبه 21 تیر ماه 1399 ساعت 10:22

رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور به حساس ترین هفته های خود رسیده است و در این شرایط برخی تیم ها برای گرفتن نتیجه دست به هر اقدامی می زنند...

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این موضوع در هفته های گذشته به کرات در مسابقات لیگ یک دیده شد و از قانون شکنی های واضح که برخی از تیم ها به آن دست می زنند و با شکستن پروتکل های مصوب برای همه تیم ها در شرایط کرونا، به نفع خود از آن سود می برند، تا درگیری ها و حواشی زشتی که دیدن صحنه های آن زننده می باشد و البته اشتباهاتی که چه از ناحیه داوران و چه دیگران به سود برخی تیم ها رقم خورده است همگی از نظارت جدی و محکم نهادهای نظارتی فوتبال کشور در لیگ یک خبر می دهند.

برخی تیم ها همچنین با تحت فشار قرار دادن داور در جریان بازی و همچنین درگیری با بازیکنان حریف، زمینه را برای بروز هر اتفاقی جهت کسب نتیجه برای خود فراهم خواهند کرد که در دو هفته اخیر لیگ یک این موارد نیز به وضوح مشاهده شده است.

با توجه به اینکه رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز در شرایط حساس و پرحاشیه خود به سر می برد و اتفاقات عجیب مسابقات لیگ برتر نیز در بالاترین حد خود به سر می برد اما این موضوع اصلا نباید موجب گردد که نظارت بر بازی های لیگ یک با کم توجهی مواجه گردد تا زمینه برای برخی اتفاقات عجیب فراهم گردد.

باشگاه مس کرمان نیز که همواره بر فوتبال پاک و بدور از هرگونه حاشیه ها زشت آن جهت کسب نتیجه تاکید دارد و در دو هفته اخیر خود نیز کاملا به آن مقید بوده و همواره اصول اخلاقی را در دستور کار داشته است، این امید را دارد که با حضور ناظران و رصد تمامی اتفاقات، بازی های این هفته ها به سلامت کامل انجام شود و تمامی نتایج بر اساس شایستگی تیم ها در زمین مسابقه رقم بخورد.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=75187