باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 04:34:42
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی مس نوین: تیم روز به روز به هماهنگی بیشتری می رسد

شنبه 21 تیر ماه 1399 ساعت 11:24

سرمربی مس نوین می‌گوید این تیم برای هفته‌های پایانی و حضور در جمع تیم‌های بالای جدول انگیزه دارد و تلاش خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا ترکزاده در خصوص آخرین وضعیت مس نوین در راه آماده سازی برای بازی‌های باقی مانده فصل گفت: شرایط ما مثل شرایط تمام تیم‌های دیگر است و حدود 4 ماه از همه چیز دور بودیم. زمانی که تمرینات را آغاز کردیم بچه ها اصلا شرایط خوبی نداشتند اما حالا احساس می کنم هماهنگی بیشتری در تیم به وجود آمده است.

وی افزود: روزهای اول بازیکنان شهرستانی به دلیل مشکل خوابگاه در تمرینات نبودند و تمرینات با تعداد نفرات کم انجام می‌شد اما به مرور زمان خودشان دلتنگ شدند و به کرمان آمدند تا تمرینات هم سر و شکل بهتری داشته باشد. چهار بازیکن دیگر هنوز به تمرینات اضافه نشده اند که در صدد رفع مشکلاتشان هستیم.

سرمربی مس نوین با بیان اینکه مشکل اصلی این تیم در شرایط فعلی کمبود بازی تدارکاتی است، گفت: باید حداقل 6 بازی تدارکاتی انجام بدهیم تا به روند بسیار خوب قبل از شیوع کرونا برگردیم اما حریف جدی تدارکاتی نیست و این کار ما را سخت کرده است. اولین بازی ما مقابل امید گناوه است که بازی سنگینی خواهد بود و امیدوارم به مشکل خاصی برخورد نکنیم.

ترکزاده در خصوص ادامه بازی های مس نوین در لیگ دو که مقابل تیم های مدعی صعود است، اظهار کرد: واقعیت این است که این تیم ها فقط در جدول صدرنشین هستند و خود ما اگر بدشانس نبودیم یا اسیر اشتباهات داوری نمی‌شدیم، در حال حاضر برای صعود می جنگیدیم اما به هر حال شرایط طوری رقم خورده که ما برای حضور در جمع تیم های بالای جدول تلاش کنیم و مطمئنم تیم های مدعی مقابل ما کار بسیار سختی خواهند داشت.

وی ادامه داد: در لیگ دو تیم ها تفاوت آنچنانی ندارند و ما می خواهیم جایگاه خوبی در پایان فصل داشته باشیم و البته فوتبال پاک را به نمایش بگذاریم. امیدوارم نتایج در هفته های آخر تمیز باشند و زد و بندی در بازی ها رخ ندهد و تیم ها را برای منفعت تیم های خاص سلاخی نکنند.

لینک خبر‌ :: http://www.mes-fc.ir/news/?Id=75188